Odvedite me kući – Martini

0
414

Martini je kreirao interaktivnu kampanju u ruskim klubovima gde gostima kluba aparat prikazuje da li su popili previše alkohola čime ih obaveštava da nisu u mogućnosti da voze u takvom stanju. Kreiran od strane marketinške agencije Friends iz Moskve za Bacardi Rusija, aparat se sastoji od slamčice koja se služi uz bilo koji Martini koktel. Slamčica se stavlja u aparat koju meri procenat alkohola u krvi i prikazuje broj taxi-a sa 30 odsto popusta onima koji su previše popili. Aparat takođe ima fotoaparat koji slika sve koji su koristili slamčicu i može da se poveže sa njihovim Fejsbuk nalozima kako bi oni, ukoliko žele postavili sliku.

Agencija: Friends, Moskva
Klijent: Martini
Godina: 2012

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.