U 2009 godini, uveden je nov način obuke za vozače i testiranja u Srbiji. Ono što je veoma bitno da se naglasi jeste situacija kako se polažu ti testovi. “Učenici” obično dođu do testova i ne uče sve zakone i pravila vožnje već samo neke. Pored toga “učenici” uče stare propise a ne nove . To dovodi do katastrofe.
Marketing agencija Leo Burnett i Komitet za bezbednost saobraćaju su osmislili aplikaciju sa realnim situacijama i nezgodama koje mogu da se dese ako se ne poštuju pravila i zakon. To je sve prouzrokovalo najavu obuke po novim propisima od strane države.
Ova kampanja Srpskog komiteta za bezbednost saobraćaja u realizaciji marketing agencije Leo Burnett Beograd je osvojila zlatnu medalju na prestižnom Golden Drum festivalu (2012 godina) u Sloveniji u kategoriji inovativne kampanje.
Testovi za vožnju / New driving tests Case Study from lab604 on Vimeo.
Obavezno pogledajte sajt i aplikaciju. Link
Nagrade:
Golden Drum: New and Innovative Campaigns
Silver Drum: Digital in Single Channel
Silver Drum: Digital in Multi Channel
Silver Drum: PR
Agency (city): Leo Burnett Belgrade, Serbia
Creative Director(s): Anja Radulović
Copywriter(s): Predrag Simić, Đorđe Janković
Art Director(s): Rade Šaptović
Account Director(s)/Manager(s): Vladimir Vučićević, Jovana Važić, Andreja Milkić
Illustrator(s): Ivan Nedeljković, Ivana Radić
Programmer(s): Omnicom Solutions
Other credits: Nemanja Stojanović , Ana Miajilović, Igor Ristić
Godina: 2012
[…] Testovi za vožnju – Komitet za bezbednost saobraćaja […]