Leo Burnett Worldwide i ove godine proglašena je zanajbolju agencijsku mrežu na jednom od najprestižnijih svetskih festivala – Golden Drum koji se od 2. do 5. oktobra održavao u Portorožu (Slovenija).
Leo Burnett i Saatchi & Saatchi jedine su agencije iz Srbije koje su u konkurenciji 333 agencije, odnosno 1438 radova iz celog sveta, osvojile priznanja na New Europe New Thinking – Golden Drum festivalu.
Leo Burnett je sa 1 zlatnim priznanjem i 3 srebrna doprineo uspehu svoje mreže, koja već drugu godinu zaredom u Portorožu dobija priznanje Golden Net.
Zlatni bubanj i dva Srebrna bubnja, rad agencije Leo Burnett – New Driving Tests App osvojio je u takmičarskim kategorijama: inovativne kampanje, integrisane komunikacije i PR. Pogledajte studiju slučaja kampanje
Agencija Saatchi & Saatchi sa radom Bitka za bebe dobitnik je 2 srebra na najvažnijem kreativnom festivalu Nove Evrope u kategorijama i ntegrisane komunikacije i PR.
Ceremoniju dodelu nagrada u Portorožu otvorio je slovenački predsednik Danilo Turk. Inače, Golden Drum festival se organizuje gotovo dve decenije unazad i tradicionalno okuplja veliki broj predstavnika kreativne industrije iz celog sveta, naročito Nove Evrope. U ovom delu svet unosi epitetna j prestižnijeg festivala, kako zbog broja prijavljenih radova, njihovog kvaliteta, tako i zbog sastava žirija u čijim su redovima kreativni direktori najuspešnijih marketinških agencija.