U subotu 29.oktobra, u okviru nedavno održanog festivala Kaktus2016, na Univerzitetu Singidunum održano je izuzetno zanimljivo predavanje Ivana Polsa, kreativnog direktora agencije Adam&Eve DDB London. Ovog puta bili smo u prilici da čujemo iskustva, razmenimo mišljenja i dobijemo par saveta od svetski priznatog i nagrađivanog kreativca.
Kreativci kao “beskonačna fabrika ideja” svakodnevno su usmereni na stvaranje novih ideja i projekata. Jedna od najbitnijih stvari u vezi sa njima jeste da je kroz ideju potrebno doći do ljudi i izazvati njihovu emociju. U okviru interaktivnog predavanja bili smo u prilici da pogledamo i nekoliko izuzetno uspešnih i nagrađivanih kampanja kao i da ih prodiskutujemo zajedno sa predavačem.
Omiljenim delom “kreativnog univerzuma” Ivan Pols upravo smatra činjenicu da počinjemo sa jednim praznim papirom na koji treba da iznesemo stvari koje će nas dovesti do idejnog rešenja i njegove realizacije. Takođe, sa nama je podelio par saveta kako da pokrenemo svoju kreativnost, kako da pronađemo i iskoristimo dobre prilike u svetu marketinga. Savetuje nas da uvek budemo fokusirani i usmereni na stvari koje nas interesuju i koje volimo. Sposobnost da slušamo i postavljamo prava pitanja je “must have”, jer ako vam je pitanje pogrešno, svaki odgovor koji sledi je pogrešan i ne vodi nas ka uspehu.
Poziciju kreativnog direktora opisao nam je u 3 reči- uzbudljivo, izazovno, interesantno. A potom se nadovezao da je uloga kreativnog direktora takva da je neophodno sve sagledati iz više uglova, da li su ideje interesantne, da li je moguće uopšte realizovati tako nešto i slično. Zaključili smo da je to ustvari neka vrsta “kreativnog menadžmenta” u okviru koga razmatrate kako od jednog lista papira napraviti integrisanu kampanju za naredni period.
Tekst pisala: Maja Obradović