Održan festival integrisanih komunikacija- Kaktus2016!

0
684

Drugi po redu festival integrisanih komunikacija pod sloganom „Konstruiši dobre ideje!“, održan je 27. i 28. oktobra u Beogradu. Nakon prvog dana u okviru koga smo prisustvovali sjajnim predavanjima, debati i svečanoj dodeli nagrada Kaktus, usledio je drugi, podjednako zanimljiv i poučan dan festivala.

Bruno Luglio, Senior Creative Art Director(R/GA) svojim predavanjem otvorio je drugi dan govoreći o važnosti timskog rada kada je u pitanju stvaranje dobrih ideja. Kreativci uz sebe moraju imati dobar tim koji će raditi zajedno sa njima, a ne za njih.

O marketingu u „midlife“ krizi govorio je Dr Nikolaos Dimitriadis(The University of Sheffield).

Atanas Raykov (Viber) podelio je sa nama par zanimljivih informacija o Viber aplikaciji. Iako je prvobitno aplikacija startovala sa pozivima, danas preko 90% korisnika aplikaciju koristi za messaging. Kada je u pitanju Srbija, na mesečnom nivou obavi se oko 40m Viber poziva a  pošalje 80m stikera.

20161028_152018

Mihnea Gheorghiu (Publicis Group) podelio je sa nama svoje iskustvo i par saveta. Kada su ideje u pitanju, istrajnost je bitan faktor. Prema njegovim rečima, ideju koju volimo nikada ne treba da ostavimo ne realizovanu. Takođe, savetuje da nema potrebe da se bojimo rezultata i da uvek fokus bude na „doing“ umesto na „thinking“, jer vodi ka ostvarenju boljih rezultata.

U okviru drugog dana festivala bili smo u prilici da vidimo primere uspešnih kampanja i čujemo iskustva i drugih brojnih stručnjaka iz Evrope- Thierry Nicolet(Schneider Electric), Vincenza Cristina Sacca(MasterCard), Riccardo Fregoso(McCannParis), Stephanie Bailey (Fleishman-Hillard London), Iva Lekić(Lufthansa), Ivan Pols(Adam&Eve DDB London).

20161027_180355

Tekst pisala: Maja Obradović

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.