Drugi dan – PRilika 2014

0
336
PRilika 2014

Drugo dan konferencije mi je počeo odlično. Imala sam sreće i pravo zadovoljstvo da slušam gospodina Donalda Stila,međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i bivšeg glavnog savetnika za komunikacije u BBC-u, koji je otvorio drugi dan konferencije.

PRilika drugi dan 2

Ono što je za mene diferenciralo ovu konferenciju na neki način jeste to što su prisutni dobili priliku da učestvuju u radionici koja je bilo od velike koristi. Naime, radilo se o komuniciranju u kriznim situacijama kao i značaju interneta u današnjem svetu. Kasnije sam lično upoznala gospodina Donalda koji mi je rekao da mu jako žao što nije imao više vremena za svoje predavanje,jer je imao toliko toga još da kaže.

 

 

PRilika drugi danPosle njega na red je došao je Igor Štefanac, direktor korporativnih komunikacija kompanije IKEA za Jugoistočnu Evropu,koji je na sebi svojstven način uz mnogo šala na svoj račun ispričao konkretno o kompaniji i njenim daljim koracima i planovima,a posebno se zadržao na projektu izgradnje njihove kompanije na teritoriji Beograda.

 

Posle Igora, slušali smo o rezultatima istraživanja i došli do zaključka da je potrebno mnogo vremena da se neke svari kod nas promene, kao na primer:

1.  Veći je procenat muškaraca nego žena na vodećim pozicijama,

2. Da ljudi rade mnogo više sati dnevno nego što je predviđeno

3. Da je mali broj onih koji su zadovoljnim svojim poslom

 

Usledila je Milena Ognjanović koja nam je predstavila studiju slučaja kompanije Telenor, tačnije studiju o prvoj mobilnoj online banci u regionu.

 

PRilika drugi danPosebne simpatije svih prisutnih,kao i moje uslovno rečeno “pokupio” je gospodin Miša Lukić,koji je održao zaista mnogo zanimljivo predavanje o tome kako bi kompanije trebale,osim dobrog marketing da se i pridržavaju svojih reči i na koji način mogu da se brinu za svoje klijente.

 

 

Naveo je mnogo zanimljivih situacija i načina na koji su to činile mnoge kompanije u svetu,kao na primer kompanija S-oil

 

https://www.youtube.com/watch?v=nw9g9OVHdJI

 

Kao još jedan dobar primer naveo je i kompaniju Carlsberg. 

Svoje izlaganje je završio time što je rekao da ljudi treba da rade dobre stvari i da on veruje da se dobro dobrim vraća,a i ako se ne vrati da ipak pre svega treba da budemo dobri ljudi.

 Na kraju je konferencija uspešno zatvorena panel diskusijom pod nazivom “Vašar taštine” na kojoj su učestvovali:

– Dušan Stojaković (Hemofarm);

– Ana Ćorković (Telenor);

– Nina Elezović (Coca Cola);

– Sanja Milaković Kolundžija (Executive Group);

– Lana Andrić (Represent Communications), moderator je bio Stefan Despotović (Naftna industrija Srbije).

Do sledećeg puta imate pozdrav od Marijane Šundić!

PRilika drugi dan 3

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.