Počela Prilika 2014 – Prvi dan

0
574
PRilika 2014

Danas  11.7.2014 godine smo imali priliku da prisustvujemo šestoj međunarodnoj konferenciji koju organizuje Društvo Srbije za odnose s javnošću, pod nazivom Komunikacija na (s)ceni.

Slika 1 PrilikaUz kratko kašnjenje, konferenciju je otvorio Ivan Jakšić, sa jasnom porukom da daljim obrazovanjem i usavršavanjem treba preuzeti stvar u svoje ruke, radi sopstvenog kredibiliteta, kao i kredibiliteta sopstvene struke.Nakon toga, glavne predavače najavila je Tamara Bekčić, dobitnik Sabre nagrade za jugoistočni region Evrope.

Dobili smo mogućnost da čujemo sjajne predavače poput ,Džeremija Galbraita, Pola Holmsa i Damira Juga. Na našu žalost, Tijana Ivanović iz zdravstvenih razloga nije mogla da se pojavi i održi studiju slučaja.

Prvi predavač, ujedno i osoba koja je na nas ostavila najveći utisak, bio je Džeremi  Galbrait.Priču je započeo jednostavnom konstatacijom- “Don’t try to reinvent the wheel”. Najbolje je preuzeti dobru PR ideju i prilagoditi je potrebama sopstvene zemlje.

https://twitter.com/natapb Suština njegove prezentacije bili su 10 globalnih trendova:

1.Shift to mobile and beyond

2.Personalisation/the Youniverse

3.Social media impact on PR and communications

4.Brand journalism

5.Crisis and issues management

6.Transparency is king

7.Evidence-based

8.Image is all

9.The power of communicating purpose

10.Integrated communication

Džeremi je objasnio da živimo u vremenu u kom su ljudi opsednuti  smart telefonima, tačnije konceptom mobilnog interneta. Konkretan primer za to je Google, koji sa jedne strane omogućava potrošaču personalizovano iskustvo na internetu, a sa druge strane omogućava prodavcu precizno targetiranje.

Takodje je spomenuo da društvene mreže predstavljaju blagoslov za PR, jer zbog transparentnosti  informacija postajemo svesni uticaja  svakog PR koraka na krajnjeg potrošača. Za kraj je naglasio da pored profita, postoje i drugi ciljevi kojima firme teže, među kojima su društvena odgovornost i  briga o zaposlenima.

https://twitter.com/natapbPol Holms, za razliku od Džeremija Galbraita, nije koristio audio i vizuelna pomagala, već je na duhovit način predstavio svoje observacije na osnovu višedecenijskog analiziranja PR sveta.

On smatra da klasičan format oglašavanja u vidu poluminutnih video reklama više nije relevantan i uticajan kao što je ranije bio. Brend više nije što ono što ljudima pričamo o sebi, već  je brend ono što ljudi pričaju o nama kada nismo u istoj sobi. Brend je obećanje, a zaposleni su ljudi koji treba da omoguće da se to obećanje ispuni.

Jedan njegova rečenica nam se jako dopala- “Ako ukradeš ideju od jedne osobe, to je plagijat, ali ako kradeš ideje od više ljudi, to je istraživanje”.

 Možemo reći da smo uživali u sjajno organizovanom prvom danu ove konferencije, a obzirom na to da je stranim predavačima ovo bila prva poseta Beogradu, nadamo se da ćemo imati još prilika da čujemo njihova predavanja.

Ukoliko vas zanimaju utisci delegata, učesnika i predavača, kao i neki od najboljih citata, možete ih naći na Twitter-u: #PRilika14 i #Prilika2014.

Vaši

Marko Aleksić i Anja Nikić

Slika 4 Prilika

Ukupna ocena 2.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.