Na društvenoj mreži Facebook anketirali smo 50 muškaraca i 50 žena, uzrasta od 19 do 56 godina, različitog zanimanja i obrazovanja interesujući se koje su reklamne poruke u Srbiji ostavile najveći utisak na njih.
Pogledajte kojih su 10 reklama odabrali potrošači u Srbiji!
1. INFOSTUD POSLOVI
Iako bi se na listi najboljih reklama ženske populacije ova reklama našla tek na sedmom mestu glasovi muškog dela ispitanika izveli su ovaj promo spot na prvo mesto naše top liste. Infostudova kampanja o neodgovornom zapošljavanju je po ispitanicima “realna i istovremeno tragikomična slika našeg društva danas”, a mi dodajemo da je ovakav način kotiranja očigledan dokaz da je istina najbolja promocija
2. SPORTINGBET
Neodoljiva dvosmislena ponuda lanca kladionica pokupila je, verovali ili ne, više glasova ženske publike što je svrstalo na visoko drugo mesto lumierove top liste. Tandem Milan Kalinić i Andrija Milošević nalaze se pred velikim ispitom nakon što im zanosna brineta saopšti ponudu koju ne mogu odbiti. Isti slučaj je, kako podaci pokazuju, i sa gledaocima.
3. B92
Zarazna parodija na osobe manijakalno opsednute zdravom ishranom, sa Sergejom Trifunovićem u glavnoj ulozi, pokupila je sve simpatije i muškog i ženskog dela publike. Iako je bilo reklama koje su ocenjene sa znatno više desetki “Siti & Vitki” ima najmanje nula pri bodovanju i ustaljen niz visokih ocena. Anketirani su najčešće komentarisali da je odlična gluma Sergeja upotpunila šaljivo sastavljen scenario i da bez njega ne bi ostavila jednako dobar utisak.
4. JAFFA CAKES
Svi vole Jaffu! Sudeći po komentarimamaliMarko privukao je ogromnu pažnju među publikom i podsetio nas na važnost ovog slatkiša u našem odrastanju. Rad marketinške Agencije New Strategy spada u dva najomiljenija sadržaja ženske publike, okarakterisan kao veoma simpatičan i iskren promo spot sa kvalitetno upakovanoj porukom svima koji vole dete u sebi
5. GRAND KAFA
Pobednik “Noći reklamoždera” za 2012. godinu osvojio je najveći broj maksimalnih bodova od strane ženske publike (25 od 50 anketiranih žena). Uz bajkovitu poeziju i nezaobilazan glas Dragana Nikolića koju prati snimak raznobojnih šoljica kafe svakakvih oblika ova reklama agencije Draftfcb Afirma našla se na polovini lumierove top liste. Veliki broj ispitanika napisao je kako mu se nakon ovog promo spota javila želja za šoljom tople kafe.
6.SCHWEPPES
Reklama koja je izazvala veoma pozitivne reakcije, naročito onih ljudi koji su u potrazi za poslom. Šalje poruku da ne potcenjujemo mlade ljude i prikazuje izuzetnu snalažljivost u ne baš prijatnoj situaciji.
7. “Sastanak sa srećom”, Državna lutrija Srbije
Šaljiva reklama prikupila je za koji procenat više ženskih glasova u odnosu na svog prethodnika na listi. Da li je to zbog Nikole Đurička ili nečeg drugog, ostaje da vama da procenite?
8. “Zauvek”, Carnex
Reklamna poruka u kojoj je sadržana porodica i vesela sećanja na detinjstvo. Ipak, iznenađuje činjenica da je ovaj promotivni spot bio najomiljeniji među sredovečnim ispitanicima. Dve trećine osoba koje su dale najviše bodova za ovu reklamu ima više od 40 godina.
9. “Lav dilema”, Lav pivo
Zanimljivo je da je za ovu reklamu glasao gotovo isti broj muškaraca i žena. Može se reći da je Mića Srbin približno voljen među ženskom i muškom publikom.
10. “Moja kravica, uz mene svaki dan”, Imlek
Na deseto mesto presimpatičnu kravicu doveli su glasovi tri četvrtine žena i samo jedna četvrtina anketiranih muškaraca.
😉 oduvek su neobične reklame bile privlačne