Težnja čoveka jeste konstantna želja za usavršavanjem i usvajanjem novih znanja. Svaka osoba čiji je cilj završetak fakulteta, stremi da stekne diplomu, kruniše i zaokruži priču o dugogodišnjem školovanju. Međutim, postavlja se pitanje da li je samo formalno obrazovanje dovoljno za uspešno bavljenje određenom strukom?
Na ovo pitanje daje odgovor kampanja čiji je kreator agencija BBDO iz Kijeva. Klijent je Ukrajinski marketinški forum, a cilj je podsticanje svih onih ljudi koji smatraju da nemaju potrebu za dodatnim edukacijama i usavršavanjem.
Video spot počinje štampanjem kultne knjige čuvenog genija marketinga, Filipa Kotlera. Međutim, ovoj knjizi dodaje se još nešto iznenađujuće – plesan. Zamisao autora ovog projekta je da na kreativan način pokažu uticaj zuba vremena, kako na predmete, tako i na ono što se okom ne može videti i izmeriti, a to je znanje.
Pomenutu knjigu, uramljenu i zastakljenu u obliku ulične reklame, izložili su na prometnom mestu i čekali da određeni biološki procesi učine svoje. Posle vrlo kratkog vremena, rezultati su postali itekako uočljivi. Knjiga je postala gotovo neprepoznatljiva i privukla je pažnju mnogih prolaznika. Zaintrigirani i zadivljeni prizorom, ljudi su zastajkivali i fotografisali izloženi udžbenik. Poruka koja je pisala pored njega je i poziv na ovogodišnji Marketinški forum u Ukrajini, i glasi: Znanje zastareva, dođite da naučite nešto novo.
U eri moderne tehnologije, sticanje veština i novih znanja je neophodno da bi se išlo u korak sa vremenom. Agencija BBDO, kreator ovog projekta, poručuje: “Marketing koji se izučavao deceniju pre, sada više ne postoji. Svet se suočava sa tako rapidnim promenama, da se može reći da je potreban ceo radni vek da učimo o profesiji kojom se bavimo.”
Klijent: Ukrajinski marketinški forum
Agencija: BBDO
Godina: 2018
Tekst pisala: Marija Tomašević Gajić