Zašto komplikovano, kada može jednostavno? Usled velikog uticaja informacionih tehnologija, privikli smo se na relativno laku dostupnost mnoštva naših želja. Volimo komfor, da nam je sve nadohvat ruke i da ne trošimo dragoceno vreme obavljajući uobičajene dnevne aktivnosti.
Kompanija Postmates prepoznala je priliku, ne samo da zadovolji potrebu, već da transformiše način na koji kupovina i transport dobara funkcionišu u gradovima. Grad Njujork je za njih i dalje novo tržište, a Njujorčani ciljna grupa koju žele da zadive. Sa namerom da podignu svest o svom brendu, u saradnji sa agencijom 180LA, predstavili su minimalističku OOH kampanju koja prati markantan slogan “We Get It”.
Čuveni servis za dostavu nastoji da bude prepoznat, ali i korišćen od strane stanovnika Njujorka. Kako bi ideju sproveli u delo, ostvarili su saradnju sa 6 kompanija – CHLOE., Halal Guys, Milk Bar, Shake Shack, Tacombi i The Meatball Shop. Kreirali su sadržaj koji je prilagođen svakoj od njih. Kao dodatni podstrek, obezbedili su potrošačima besplatnu dostavu proizvoda partnerskih restorana tokom prvih šest nedelja trajanja kampanje.
Predstavljeni vizuali su jednostavni i jasni. Na jednobojnim pozadinama, duhovito su predočeni tzv. problemi Njujorčana. Koristeći zanimljive primere, svojoj ciljnoj grupi stavljaju do znanja da im stoje na raspolaganju.
Tužni ste jer punite trideset godina i želite tortu samo za sebe? Postmates vas razume.
Ili na primer, želite flašu vina u 4 sata ujutru? Postmates vas razume i ne osuđuje.
Kompanija, od kada postoji, koristi instrumente digitalnog advertajzinga. Međutim, uvideli su da je potrebno podići svest o brendu među potrošačima. Stoga su se opredelili za jednostavnu i upečatljivu OOH kampanju, koja ne može ostati neprimećena.
Klijent: Postmates
Agencija: 180LA
Godina: 2018
Tekst pisala: Tamara Stanković