Automobil – prevozno sredstvo kojim stižemo od tačke A do tačke B. Da li mu je to jedina uloga? Glavna sigurno jeste, ali pored nje možemo primetiti da nam je automobil podrška, čuvar i veran saputnik. Svi vlasnici se drugačije ophode prema svojim vozilima, a svojim karakterom čine svaki automobil unikatnim. Kompanija Mercedes-Benz nam je upravo to dočarala svojom novom kampanjom za model Mercedes-Benz A-Class 2018 kreiranom uz podršku agencije Antoni Garage.
Reklamni spot počinje prikazivanjem, naizgled, sasvim normalnog i svakidašnjeg automobila. Optimistična muzika u pozadini, narator koji istovremeno komunicira sa gledaocima i akterima spota, značajno drže pažnju. Kroz različite scene, na dosetljiv način, pokazuju po čemu je model originalan i kako ostvaruje vezu sa svojim vlasnikom. Kažu da je sada sve “prirodnije” i “lakše”. Nova A-Klasa pronalazi parking mesto kada vozač nije u mogućnosti i menja svoj izgled kako bi se bolje slagala uz karakter vozača. Pojava poznate hip-hop pevačice Nicki Minaj u reklamnom spotu ukazuje na saradnju kompanije Mercedes-Benz sa muzičkom platformom Tidal. Režiser TV reklame je Brian Beletic.
Kombinacija realnih životnih situacija i duhovitih elemenata adekvatno prezentuje gledaocima izuzetne karakteristike modela Mercedes-Benz A-Class 2018. Rečenica kojom se završava reklama sumira smisao kampanje “Just like You”.
Klijent: Mercedes-Benz
Agencija: Antoni Garage
Godina: 2018
Tekst pisala: Tamara Stanković