Kompanija Toyota je još jednom pokazala kako razvoj tehnologije može da bude iskorišćen na inovativan i društveno odgovoran način. Nakon revolucionarnog vozila koje emituje isključivo vodenu paru, kompanija je pomerila granice svoje društvene odgovornosti i izumela neverovatan bilbord koji to dokazuje. Los Anđeles i San Francisko će imati tu čast da 37 bilborda, koji su dizajnirani tako da prečišćavaju vazduh, krasi njihove ulice u periodu od 3.aprila do 28.maja.
Ovi čudesni eko-bilbordi funkcionišu na način da kada vazduh dođe u dodir sa katalizatorom, azot dioksid se pretvara u nitrat i eliminiše se iz vazduha. Azot dioksid je najpoznatiji zagađivač vazduha i najveći čovekov neprijatelj, pa nije ni čudno što je ovaj bilbord izazvao ogromnu pažnju u celom svetu.
Toyota je predstavila kampanju na prvom EMA Impact Samitu održanom u Kaliforniji. Ovo čini Ameriku prvom državom u svetu koja je iskoristila tehnološki napredak za oglašavanje OOH. Nadamo se da će Toyota na ovaj način pomoći u podizanju čovekove svesti o zaštiti životne sredine.
Kompanija: Toyota Motor Corporation
Agencija: Clear Channel Outdoor Americas
Godina: 2017
Tekst pisala: Aleksandra Marinković