Neki građani i turisti Njujorka bili su iznenađeni videvši kako veliki Oreo keksići lete iznad grada. Ovaj marketinški potez kompanija Oreo organizovala je na nacionalni dan Oreo keksa, odnosno njegov 105.rođendan. Oreo je obukao pet dronova u kolačić kostime i pustio ih u nebo.
Pod nazivom “The Drone Dunk”, dronovi su sa visine ubacivali kolačiće u postavljene šolje mleka, na platformi duž reke. Poslednjih godina brendovi su vrlo vešto otkrili prednosti upotrebe dronova u marketinškim strategijama. Iako i dalje u povoju, pokazuju veliki potencijal za budućnost marketinga. Po izjavi ovog brenda, neki kolačići su pušteni sa iste visine kao što je visok Kip slobode, tačnije 305 metara. Ovaj podvig je vezan za kampanju na društvenim mrežama koja poziva potrošače da postave slike svojih “Oreo dunk” na Twitter ili Instagram, za šansu da osvoje putovanje u Njujork ili Los Anđeles. U snimanju su učestvovala još dva drona , kojima su snimane određene scene.
Oreo je već poznat po čudnim podvizima u svojoj marketing strategiji. Brend je 2016. kreirao pop-up spaces u Njujorku i Los Anđelesu kao kuću novog ukusa kolačića, nazvanog “Oreo Wonder Vault”. Ipak, možda je ovaj brend najpoznatiji po buzzy tvitu, tokom Super Bowl-a 2013.
Klijent: Oreo
Agencija: Martin Agency
Godina: 2017
Tekst pisala: Maša Novaković