Svi znaju da nojevi ne lete, ali u novom reklamnom spotu kompanije Samsung glavnu ulogu ima jedan poseban noj koji će vas uveriti u suprotno. Agencija Leo Burnett Chicago je zaslužna za najnoviju reklamu koja predstavlja novi telefon Samsung Galaxy s8.
Na samom početku reklame prikazana je grupa nojeva koji uživaju u jednom sunčanom danu. Međutim, među njima je jedan noj koji napušta svoju grupu i odlazi do trema obližnje kuće. Pokušavajući da pokupi sve mrvice sa stola, ova čudna ptica slučajno stavlja Gear VR naočare koje su stajale na stolu kao da upravo nju čekaju. Ove naočare su joj omogućile da uplovi u novi, čaroban svet – svet letenja pomoću simulatora. Iznenađeno i oduševljeno, noj je napokon video kako izgleda leteti i odlučno pokušava da to i nauči. Nakon bezbroj neuspeha i padova, dok su ga ostali nojevi čudno gledali, on je skupio hrabrost i na kraju uspeva da ispuni najveći san svake ptice koja ne može da leti.
Ceo reklamni spot je upotpunila pesma “Rocket Man” koju peva Elton John. Reklama se završava letom ovog srećnog noja uz poruku: ,,We make the things that can’t be made, so you can do what can’t be done” i uz novi hashtag #DoWhatYouCan’t. Možemo da primetimo da je Samsung postao izuzetno dobar u prevazilaženju velikog problema, a to je kako na najbolji način zainteresovati ljude za VR i približiti im to jedinstveno iskustvo. Jedan od načina je bila uspešna kampanja u kojoj je predstavljeno neverovatno iskustvo ljudi koji po prvi put probaju Gear VR naočare. Sada, u najnovijem pokušaju možemo da vidimo malo drugačije i pomalo čudno iskustvo, ali smisao je ostao isti– uz virtualnu realnost je sve moguće.
Klijent: Samsung
Agencija: Leo Burnett Chicago
Godina: 2017
Tekst pisala: Aleksandra Marinković