Obično i neponovljivo – Turistička organizacija Užice

1
665

Promotivna kampanja koja je i te kako bila zapažena i pre početka 34. Medjunarodnog sajma turizma u Beogradu , je definitivno kampanja Turističke organizacije Užice, koja promoviše zdravu hranu i tradicionalnu srpsku kuhinju ovog kraja, na vrlo interesantan način.
Naime, dosetili su se da uzmu neke od bajatih slogana stranka sa prethodnih izbora i iskoriste ih za svoju promociju.
Kampanja pod nazivom “Obično i neponovljivo”, je započeta duhovitom bilbord kampanjom po Beogradu. Tokom trajanja sajma vodiće se i Facebook kampanja “Obično i neponovljivo”, čije će nagrade biti boravci u domaćinstvima koja se bave ruralnim turizmom u ovom kraju.
Slogani kampanje su: “Otpor! Jer volim domaću hranu!”, “S malinom u Evropu!”, “Komplet lepinja nema alternativu”, “Širi dalje! Pitu”, “Gotov je! Kačamak!”, “Vreme je…Za ljutu”, “Zato što volim pršutu!” i “Prelomi pametno pogaču”.

Sajam turzima 1 Sajam turzima 2 Sajam turzima 3 Sajam turzima 4 Sajam turzima 5 Sajam turzima 6 Sajam turzima 6 Sajam turzima 7

Klijent: Turistička organizacija Užice
Agencija: Pulsar Užice
Godina: 2012.

Pripremila: Milica Radičević

Ukupna ocena 3.00 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.