Promotivna kampanja koja je i te kako bila zapažena i pre početka 34. Medjunarodnog sajma turizma u Beogradu , je definitivno kampanja Turističke organizacije Užice, koja promoviše zdravu hranu i tradicionalnu srpsku kuhinju ovog kraja, na vrlo interesantan način.
Naime, dosetili su se da uzmu neke od bajatih slogana stranka sa prethodnih izbora i iskoriste ih za svoju promociju.
Kampanja pod nazivom “Obično i neponovljivo”, je započeta duhovitom bilbord kampanjom po Beogradu. Tokom trajanja sajma vodiće se i Facebook kampanja “Obično i neponovljivo”, čije će nagrade biti boravci u domaćinstvima koja se bave ruralnim turizmom u ovom kraju.
Slogani kampanje su: “Otpor! Jer volim domaću hranu!”, “S malinom u Evropu!”, “Komplet lepinja nema alternativu”, “Širi dalje! Pitu”, “Gotov je! Kačamak!”, “Vreme je…Za ljutu”, “Zato što volim pršutu!” i “Prelomi pametno pogaču”.
Klijent: Turistička organizacija Užice
Agencija: Pulsar Užice
Godina: 2012.
Pripremila: Milica Radičević
Vrlo simpaticna kampanja. Bravo ya Turisticku organizaciju Uzica.