Agencija za borbu protiv korupcije uz podršku Delegacije Evropske unije u Republici Srbiji započela je nacionalnu antikorupcijsku kampanju za podizanje svesti javnosti u okviru projekta “Podrška radu Agencije za borbu protiv korupcije” – EU IPA 2008.
Glavni ciljevi kampanje za podizanje svesti javnosti su: razumevanje javnosti na temu korupcije i razumevanje mehanizama za prevenciju korupcije. Kampanja obuhvata integrisanu komunikaciju kroz različite kanale: televiziju, radio, internet, letke, postere, brošure, društvene medije i posebne aktivnosti.
“Borba protiv korupcije na nacionalnom i lokalnom nivou predstavlja za Srbiju jedan je od najznačajnijih izazova. Građani, s punim pravom, zahtevaju da im omogućimo život u uređenom društvu koje neće svakog dana, iznova, da razara nova korupcionaška afera. Agencija kao institucija, osnovana je da bude mesto koje objedinjuje društvene napore u cilju jačanja integriteta društva. Borba protiv korupcije ne sme se, međutim, birokratizovati. Odgovornost za suštinsku promenu ponašanja i davanje ličnog primera mora da krene odozgo. Ali – vreme se ne sme gubiti, pa se promene moraju započeti i odozdo”, izjavila je Tatjana Babić, direktor Agencije za borbu protiv kotupcije dodajući da će Agencija učiniće sve da zasluži poverenje građana i da doprinese stvaranju uslova za jačanje integriteta javnih funkcionera i integriteta organa javne vlasti.
Kreativni koncept kampanje osmislila je marketinška agencije Draftfcb Afirma. Video spot je režirao Srdan Golubović, autor filmova “Apsolutnih sto” , “Klopka”, “Krugovi”. Kampanja je lansirana 30. marta 2013. godine na društvenim mrežama Facebook (www.facebook.com/acas.rs) i Twitter (@NeKorupciji) a od 10. aprila građani mogu da prate kampanju na televiziji, radiju, u novinama i naravno na sajtu kampanje www.prijavikorupciju.rs.
Marketing agencija: DraftFCB+Afirma
Klijent: Agencija za borbu protiv korupcije
Godina: 2013
[…] ukrade 350 škola, više od 500 km puteva, preko 7500 medicinskih uređaja neophodnih za lečenje. Ne dozvolimo joj da nam i dalje krade budućnost. Većina građana Srbije veruje da nisu u stanju da urade bilo šta što bi je zaustavilo, ali niste […]