Možda nam se karton i aluminijumska folija na prvi pogled ne čine interesantnim, ali dovoljno je da se prisetimo detinjstva i školskih dana kada je par pokreta ruku bilo potrebno da stvorimo mali svet mašte. Pakovanja su nam pomagala da kreiramo unikatne novogodišnje ukrase, dekorišemo projekat za čas likovnog, napravimo cvet.
Upravo ova ideja inspirisala je kompaniju Jaffa Crvenka za novu reklamnu kampanju za proizvod Munchmallow. U saradnji sa agencijom Ovation BBDO, kreiran je čaroban Munchgrad.
U reklamu nas uvodi kotrljajuća loptica napravljena od pakovanja pomenutog proizvoda. Njeno krajnje odredište jeste čitav jedan svet sačinjen od folije, a njegovi stanovnici su dva robota. On, kao pravi kavaljer, uzima lopticu i pravi od nje cvet koji joj poklanja. Ceo grad počinje da cveta, kao simbol ljubavi koja se rodila između njih. Dalje se priča prenosi na dvoje mladih, takođe zaljubljenih. Dok zajedno jedu Munchmallow, upravo oni stvaraju ovaj bajkoviti svet. U poslednjem kadru momak ubacuje još jednu lopticu, i ljubavna priča se nastavlja…
Pored priče iz Munchgrada, kampanju dopunjuje i kreativno OOH oglašavanje. Pojedinačno pakovanje Munchmallow-a bilo je inspiracija za ovaj deo kampanje. Bilbordi upakovani kao ovaj proizvod, mame znatiželjne poglede prolaznika i svojom jedinstvenošću se definitivno izdvajaju iz mase ostalih.
Klijent: Jaffa Crvenka
Agencija: Ovation BBDO
Godina: 2018
Tekst pisala: Marija Tomašević Gajić