Kompanija Duracell je u saradnji sa ragbistom San Francisco 49ers-a, Patrikom Vilisom, lansirala reklamnu kampanju čiji je cilj da pomogne mladim ljudima da povrate veru u svoju unutrašnju snagu. Obzirom na to da je i sam imao teško detinjstvo, Vilis razume koliko je i najmanji podsticaj bitan mladima da bi ostvarili svoje snove.
Ova kampanja prenosi jako bitnu poruku mladima: Kada ti svet kaže ”ne”, postoje dve opcije-možeš odustati ili verovati u svoju unutrašnju moć.
Svaki put kada neko poseti Durecell-ovu Facebook stranicu, ili pošalje tweet koji sadrži #TrustYourPower, donacija od jednog dolara odlazi u fond školarina za mlade sportiste, što im omogućava da budu korak bliže svom snu.
Kompanija Duracell i marketing agencija Saatchi&Saatchi je zahvaljujući ovoj kampanji dobio Best in Show nagradu za prvo mesto na ANA’s Multicultural Marketing & Diversity konferenciji u Majamiju.
Marketing agencija: Saatchi & Saatchi
Klijent: Duracell
Godina: 2014
Tekst napisali: Anja Nikić i Mihajlo Petrović