Svake godine, kompanije, marketing agencije i kreativci se takmiče kako da njihova reklama bude proglašena za najbolju, najkrativniju, najzanimljivijiju, najčudniju ili najefikasniju u najgledanijem reklamnom bloku na svetu.
Ove godine, ulaznica nije bila jeftina, samo $ 170 000 po prikazanoj sekundi , tj oko 5 miliona po 30s reklami.
Svi su se izgleda odlučili da imaju neki od školskih elemenata : Životinje; Humor; Poznate ličnosti. Mada, bilo je i onih koji su sve pokušali u jednoj reklami to da ukomponuju.
Napravite sebi kafu ili neki ceđeni sok i uživajte u gledanju reklama. Ps. Gledali smo da odgovara i onome što nas je naučio naš profesor marketinga u sportu sa jedinog fakulteta za sport Unverziteta Singidunum.
Mountain Dew — #PuppyBabyMonkey
Agency: BBDO New York
Heinz Ketchup “Wiener Stampede”
Agency: David Miami
Doritos “Ultrasound”
Agency: Peter Carstairs
Doritos – Doritos Dogs
Honda —A New Truck To Love
Agency: Mullen Lowe
Pokemon “Pokemon20′
Agency: Omelet
Hyundai ‘First Date’
Agency: Innocean Worldwide
T-Mobile “Restricted Bling”
Agency: Publicis Seattle
Budweiser ‘Give a Damn’
Agency: Anomaly
No More — Text Talk
Agency: Grey New York
Audi “Commander”
Agency: Venables Bell and Partners
Jeep “Portraits”
Paypal
Agency: CP&B L.A.
Snickers: Willem Dafoe
Agency: BBDO New York
Hyundai: Ryanville
Agencies: Innocean Worldwide