Poznato je da Coca Cola ima dugogodišnju tradiciju širenja prazničnog duha i da svojim reklamama uspešno pojačava novogodišnju i božićnu euforiju.
Ove godine, njihov marketinški tim je želeo da svojim potrošačima ponudi potpuno personalizavano iskustvo preko Open Happiness kampanje.
Give a little happiness reklama prikazuje situacije u kojima ljudi na različite načine, različitim činom dobrote, dele ono što imaju sa porodicom, prijateljima, pa čak i strancima, a pesma Make someone happy još više podstiče praznično raspoloženje.
Coca Cola je takođe pokrenula i digitalnu kampanju, koja omogućava slanje personalizovanih čestitki u obliku video poruka. Pored toga, u Velikoj Britaniji je planirana turneja kamiona pod nazivom ”Keep on trucking”, na 40 lokacija, gde će prolaznici moći da uživaju u božićnim pesmama hora, uzorcima pića iz praznične ambalaže, kao i da se fotografišu.
This time of year, a little happiness can go a long way.
Marketing agencija:D’Arcy
Klijent: Coca Cola
Godina: 2014.
Tekst napisali: Anja Nikić i Mihajlo Petrović