Nike – Better for it: Snaga unutrašnje motivacije

0
1198

Za sve one žene koje misle da ne mogu da odrade još jedan trbušnjak, sklek ili krug, Nike je kreirao kampanju Better for it. Akcenat je stavljen na deo teretane koji je najmanje glamurozan, na deo koji je pun znoja, osude i sumnje.

Istraživanje koje je sproveo Curves Australia je pokazalo da 36% žena tvrdi da zbog nesigurnosti ne dolaze u teretane, dok je 53% zabrinuto kako izgledaju dok vežbaju. Na vrlo duhovit način se iznosi glavna poruka ove kampanje: Ti to možeš! „Ako ste dovoljno hrabri da nešto započnete, dovoljno ste snažni da to i završite“ – Tvrde ljudi iz Nike.

Iako je ova kampanja doživela generalno pozitivan prijem, kritike su upućene na račun izbora glumica. „Svidja mi se poruka, ali zašto je u celoj reklami zastupljen samo jedan telesni tip?“ – jedan je od komentara sa društvenih mreža.

Agencija: Wieden+Kennedy

Klijent : Nike

Godina: 2015.

Tekst pisao: Marko Aleksić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.