Legoland: Šta se dešava iza zatvorenih kapija?

0
1455
Legoland

Gotovo da ne postoji osoba koja se u detinjstvu nije igrala “Lego” kockicama. Uz njih smo imali priliku da pustimo mašti na volju, gradimo kule i uplovimo u imaginarni svet. Sanjarenje, ne samo da je dozvoljeno, već je i poželjno. Prve asocijacije kada spomenemo ovu kompaniju su sreća i bezbrižnost.

Legoland je lanac porodičnih zabavnih parkova u vlasništvu Lego Group i Merlin Entertainments koji animiraju porodice širom sveta. U saradnji sa agencijom BMB, napravili su TV reklamu koja promoviše zabavu i inspiriše nas da zaboravimo na sve brige.

Noću, dok zabavni park ne radi, “Lego” junaci postaju pomalo nestašni. Kreativni tim agencije BMB nam je dočarao kako izgleda jutro čuvara Legoland-a. Naprasno buđenje, zvono alarma, dalmatinac koji deli poljupce za dobro jutro… Sve je to sasvim normalna pojava. Devojka, u ulozi čuvara i nadzornika, užurbano se sprema, izleće iz svoje kućice i zatiče pravu gungulu. Od dinosaurusa koji se brčka u jezeru, pa sve do zmaja koji slobodno leti iznad parka, svi su tu. Situacija je napeta, dinamična muzika u pozadini nas dodatno uzbuđuje, a prvi posetioci pristižu. Da li je uspela sve da pripremi? Spot se završava kadrom na glavni ulaz u zabavni park i jednostavnom rečenicom koja govori sve: “Awesome awaits”.

Može se reći da je reklama puna života, razigrana i vesela. Postiže efekat koji je kompanija želela i vodi nas nazad u detinjstvo, a decu uzbuđuje. Svi se rado sećamo doba beskrajnog maštanja, a reklama za Legoland nas mami da se tamo, barem na jedan dan i vratimo.

Klijent: Legoland

Agencija: BMB

Godina: 2018

Tekst pisala: Tamara Stanković

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.