Super Bowl LVII, najveći događaj u NFL sezoni, se odigrao u noći između nedelje i ponedeljka i još uvek je glavna tema priče kako među ljubiteljima američkog fudbala tako i među ljubiteljima dobrih reklama.
Super Bowl reklame su uvek bile nešto što publika željno iščekuje, a ovogodišnje reklame nisu bile izuzetak. Kroz reklame su komunicirali neki od najvećih brendova na svetu, kao i novi brendovi koji žele da se predstave široj publici.
Davne 1967. godine, za reklamu od 30 sekundi u vreme finalne utakmice najpraćenije lige američkog fubala na svetu vam je bilo potrebno $42,500. Ove godine za reklamu iste dužine biste morali da izdvojite više od 7 miliona dolara.
Ovogodišnji Super Bowl je postavio nove rekorde u broju gledalaca i prihodima od reklama.
U nastavku teksta delimo sa vama deo reklama koje su obeležile veliko finale i po našem skromnom mišljenju se istakle od drugih (a sviđaju se i našim profesorima marketinga u sportu sa jedinog fakulteta za sport na Univerzitetu Singidunum):
T-Mobile: New Year. New Neighbor
BIC EZ Reach: The Most Borrowed Lighter
Avocados From Mexico: Make It Better
ULTRA Club: New Members Day
Budweiser: Six Degrees of Bud
Dogfish Head: The ‘Not-So’ Big Game
Sam Adams: Your Cousin’s Brighter Boston
Memorial Sloan Kettering: ‘Monday’ Working with Cancer Pledge
Booking.com: Melissa McCarthy in ‘Somewhere, Anywhere’
The Busch Guide: Cold + Smooth Survival Skills
Tekst napisao:
Ognjen Živanović