Mastercard je pokrenuo kampanju kao deo svojeg partnerstva sa Australian Open-om 2023, kojom ističe šta je “neprocenjivo” za Australiance.
Kao što kaže brend: “Bilo da navijate iz publike i svedočite istoriji ili gledate napetost i dramu iz udobnosti vašeg kauča, ove godine Mastercard slavi ono što čini Australian Open jedinstveno neprocenjivim za vas.”
Mastercard – AO2023 #PricelessToMe
Video, koji je kreirao McCann, sadrži Mastercard ambasadora i bivšu svetsku broj 8, Aliciju Molik; dobitnicu paraolimpijske zlatne medalje, Heath Davidson; pobednika u tenisu za slepe i slabovide osobe (BLV) u Australiji B2 prvaka1, Courtney Webeck; pobednika u tenisu za slepe i slabovide osobe u Australiji B3 prvaka2, Mick Leigh; i Mastercard ambasadora i bivšeg svetskog broja 1, Jima Couriera, koji dele što je za njih neprocenjivo.
Richard Wormald, predsednik divizije Australija i Okeanija u Mastercard-u, rekao je: “Mastercard je dugogodišnji partner Australian Open-a, a ovogodišnja kampanja je bila vrlo poseban projekt. Mastercard ima misiju da učini svijet povezanijim i inkluzivnijim, pa je bilo ponosno istaknuti tenis za slepe i slabovide osobe na amaterskoj razini i zagovarati ove sportiste.
Ova kampanja pokazuje da tenis ima moć da pruži slepim i slabovidim osobama novi osećaj nezavisnosti, a to je upravo ono što Mastercard nastoji da podstakne lansiranjem Touch kartica kasnije ove godine.
Brend: Mastercard
Marketing agencija: McCann
Tekst pripremio: Ognjen Živanović