Zorana Arunović zatvorila P&G sportski kamp na Avali

0
893

Srpska reprezentativka u streljaštvu, Zorana Arunović, zatvorila je sportski kamp na Avali, oragnizovan od strane kompanije P&G, u sradanji sa Olimpijskom komitetom Srbije.

Nakon sedam dana upoznavanja sa mnogim sportskim disciplinama, druženja sa najuspešnijim sportistima i učenja o pravim vrednostima, zatvoren je sportski kamp na Avali. Na svečanoj ceremojij zatvranja, deca su predstavila sve što su naučila u kampu i simbolično ugasila baklju upaljenu tokom prvog dana kampa.

U toku ovih sedam dana deca su imla priliku da se druže sa Žarkom Papspaljem, Dragutinom Topićem, Aleksandrom Kukoljem, Ivanom Lenđerom, Mihailom Dudašem i Nevenom Ignjatović, a na ceremoniji zatvaranja pridružila im se i strelkinja Zorana Arunović.

“Za uspeh u sportu talenat je bitan, ali ne i presudan. Bitno je da volite sport kojim se bavite, ali rad je najvažniji. Zato je dobro što su deca imala priliku ovde u kampu da se osam dana intenzivno bave sportom i da se upoznaju sa vrhunskim sportistima koji su im i najbolji uzor”, izjavila je Zorana.

Na zatvaranju, prisutnima se obratila i Nataša Janković, Direktor fonda sporta i Olimpizma.

Izuzetno nam je drago što je kompanija P&G prepoznala značaj sportskog kampa i drugu godinu za redom stala iza ovog projekta. Glavni cilj je u potpunosti ostvaren, a to je edukacija dece o pravim vrednostima kroz sport. Jedinstvo duha, tela i uma, radost igre, fer plej, postovanje i izuzetnost su vrednosti kojima su se učesnici rukovodili tokom 8 dana trajanja kampa. Sigurni smo da su se deca pronašla u pojedinim sportovima koji su prezentovani, da su ih naši sportisti pozitivno motivisali i da će u budućnosti nastaviti da se bave sportom i žive zdravo u duhu pravih vrednosti”, rekla je Nataša.

Sportski kamp na Avali trajao je 7 dana – od 17. do 24. avgusta 2013. godine. U toku ove nedelje, srpski sportisti uveli su najmlađe u sve misterije sporta i harmoničan fizički razvoj. Uz vrhunske trenere, deca su naučilada igraju rukomet, odbojku, fudbal, košarku i mnoge druge sportove, u isto vreme pohađajući edukativne i kreativne radionice.

30 dece, učesnika kampa, odabrano je kroz promocije organizovane od strane kompanije P&G i njenih brendova Pampers®, Ariel®, Always®, Fairy®, Lenor®, Blend a Med®, Duracell®, Head & Shoulders®, Gillette® i Bonux®.

Osim što su bila fizički aktivna, deca su takođe naučilamnogo o važnosti sporta, prijateljstva, fer pleja i timskog rada, kojih bi trebalo da se pridržavaju i u svakodnevnom životu.

O kompaniji P&G

Sa svojim portfoliom kvalitetnih brendova kojima se veruje, P&G dotiče i poboljšava živote više od 4.8 milijardi ljudi širom sveta. Kompanijini vodeći brendovi uključuju Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, i Whisper®. Sa predstavništima u oko 70 zemalja,  P&G brendovi dostupni su u čak 180 zemalja širom sveta. Molim Vas posetite sajt www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima.

2 3 7

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.