U skladu sa novim hiperboličkim reklamnim videom agencije Crispin Porter + Bogusky’s, ne postoji javni događaj koji korisnici Apple i Samsung-a neće upropasiti 🙂 U novom reklamnom spotu, korisnici Apple i Samsunga-a se bore za najbolju poziciju kako bi napravili savršenu sliku svog deteta na školskoj priredbi, gde u borbi za poziciju počinju da gaze jedni po drugima i da se neprestano vređaju. Video predstavlja Nokia Lumia 1020 mobilni telefon sa 41 megapiksela sa poboljšanim zoom-om, koji očigledno pomaže da dobijete bolje slike.
Microsofft nastavlja sa kampanjom “Don’t fight. Switch”, gde predstavlja konstantnnu borbu korisnika Apple i Samsung telefona. NJihov prvi video kampanje “Ženidba” je postigao ogroman uspeh sa više od 6 miliona gledanja.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2vR4LeL0yzE
Agencija: Crispin Porter + Bogusky, SAD
Klijent: Microsoft, Nokia Lumia
Godina: 2013