Agencija FCB Afirma osvojila SoMo Borac za brend Grand kafa Gold

0
861

SoMo Borac je godišnje okupljanje digitalnih profesionalaca na Weekend Media festivalu u Rovinju na kom se prezentuju i nagrađuju najbolji regionalni projekti iz digitalne sfere. Ove godine, za najbolju regionalnu community menadžerku proglašena je Marina Prohaska iz agencije FCB Afirma za angažovanje na društvenim mrežama za brend Grand kafa Gold.

Četvrto izdanje SoMo Borca, sa ukupno 130 prijava u devet kategorija, učvrstilo je ovu manifestaciju kao jedan od vodećih digitalnih događaja u regionu.

“Društvene mreže i uopšte digitalna komunikacija za današnji svet postaju ne samo nezaobilazni deo komunikacije brenda i kompanije, već prerastaju u mnogo višu kategoriju. Svedoci smo da je njen uticaj sve veći, da čak i velike odluke  velikih ljudi počivaju na ovom vidu komunikacije. Zato smo izuzetno ponosni što tim koji radi sa nama na najbolji i najrazumljiviji način predstavlja naš brend, koji je posvećen najbližoj komunikaciji sa potrošačima.  Ova nagrada pokazuje da smo  zajedničkim naporima postali primer kako treba brend da  komunicira u digitalnom svetu,” poručuju iz Grand kafe.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.