Počeo je Weekend.16 – vikend najboljeg regionalnog festivala
Šesnaesto izdanje najboljeg vikenda u godini je započelo spektakularnim predavanjima i nizom panela u prepunim dvoranama stare fabrike duvana u Rovinju. Najveći regionalni festival industrije komunikacije, medija i poslovanja, pod generalnim pokroviteljstvom Adris Grupe, okuplja ove godine više od 200 panelista i predavača, vodećih stručnjaka iz regiona i sveta. Rovinj je ponovo postao centar za umrežavanje, najnovije trendove i izvanrednu zabavu, uz senzacionalni DJ line-up – Greg Willson, Ian Pooley, Antonio Zuza powered by Jutarnji list & Peti Kupe, koji su, zajedno sa DJ Bondžom, pripremili publiku u Rovinju i pružili zabavu do ranih jutarnjih sati otvarajući Weekend16. Petak je obeležen zabavom, atraktivnim predavanjima i panelima na aktuelne teme i dinamične promene u svim oblastima kreativnog poslovanja. “Čak ni nakon 16 godina nije mi dosadilo videti nasmejane učesnike Weekend Media Festivala. Ovaj vikend smo posvetili temi promena koje pokreće veštačka inteligencija, a istovremeno služi i kao premijera našeg HR.Weekenda. Želim svima toplu dobrodošlicu na najbolji program Weekenda dosad”, izjavio je Tomo Ricov, direktor programa Weekenda. Direktor Weekenda Boris Kovaček najavio je niz vrhunskih predavača, odlične panele i još bolju zabavu koja je zagarantovana u staroj Adrisovoj Tvornici duvana.

Na panelu “TV survival kit,” voditelj i kreativni producent RTL-a Antonija Blaće, voditelj i producent HRT-a Joško Lokas i voditeljica Nove TV Mia Kovačić, uz moderatora Petra Štefanića, zaključili su kako televizija i dalje ostaje neprocenjiva i uživa visok kredibilitet, što potvrđuje i činjenica da je prvi medij kojem se obraćamo u kriznim situacijama.
Na panelu “Love is in the ear,” podsetili smo se da je zvuk medij koji najviše budi emocije. Reklamna legenda Cannes Lions Festivala, Ralph van Dijk, vodio je prepunu dvoranu kroz misteriozni svet zvuka i njegovu moć da se brendovi infiltriraju u svest pojedinaca, ali i još važnije – u kolektivnu svest. Veliku pažnju je privuklo predavanje Davida Silvermana, konsultanta, producenta, animatora i reditelja kultne serije “Simpsons,” koji je na panelu “Fenomen Simpsona” u razgovoru s Danijelom Bilićem otkrio sve o kulturnom fenomenu i šta se krije iza čuvenog uzvika “DOH!” Takođe, otkrio je da mu je omiljeni lik Kllovn Crusty. “Njegova izvedba i pisanje su potpuno izvan okvira i to je nešto što mi je uvek bilo najdraže animirati”, rekao je Silverman.

Takođe, na panelu “Pošto kila kulture?“, razgovaralo se o tome da li “trap” muzika može zameniti klasičnu i kako kulturu u Hrvatskoj i regionu pretvoriti u izvozni proizvod. Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris Grupe, Ive Hraste-Sočo, intendantica HNK u Zagrebu, Matej Meštrović, jedini hrvatski pijanist i kompozitor koji je imao svetsku praizvedbu u Carnegie Hallu, Vesna Karuza Podgorelec, urednica HRT-a, i moderator prof. dr. sc. Božo Skoko, zaključili su da je važno čuvati kulturni identitet i tradiciju, ali istovremeno razvijati kulturnu industriju koja može privući međunarodnu pažnju. “Živimo u vremenu ambalaže koja prezire sadržaj”, istakao je Grubić. Poslovni deo Weekenda donosi i uspešne hrvatske priče.
Dvojica ambicioznih lidera, operativni direktor Sofascore Ivan Belišić i osnivač i direktor kompanije Span Nikola Dujmović, uz moderatora Damjana Rudeža, direktora Sunset Sports Media Festivala, podelili su svoje impresivno poslovno putovanje i na panelu “Kako ostati nezavisan?” pokušali objasniti zašto su odlučili ostati nezavisni. “Kako se odupreti? Vrlo jednostavno – nemojte to napraviti. Nemojte se prodati”, zaključili su panelisti i oduševili publiku.