Prijavite se za Weekend Media Festival 2013

0
1285

Ugledni predavači uvek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će  godine tako predavanja, među ostalim, održati direktor Beogradske filharmonije, Ivan Tasovac;  Tom Buday, direktor marketinga i odeljenja za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom nemački profesor poslovne strategije Nicholas Kfuri, kao i voditelj sektora izvoza u Google Israelu Nir Korczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svetu.

Kreativni očaj Ivana Tasovca

Za uspešan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se s voljom i smislom za komunikaciju kulturne institucije obično namenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici. Tasovac je u projektu velikog povratka Beogradske filharmonije u centar kulturnog života Srbije angažovao čak i romski orkestar Black panters, koji je svirajući na jednom beogradskom splavu nosio majice s natpisom „Black panters vole Beogradsku filharmoniju!“ Tasovac stoji i iza regionalne saradnje Beogradske, Zagrebačke i Ljubljanske filharmonije, što je jedan od retkih uspešnih primera regionalne saradnje u institucionalnoj kulturi.

I totalni autsajderi mogu imati uspešnu firmu

Dvadesetgodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspešni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu firmu. Pritom tvrdi da se više veseli kada može potrošiti istu količinu vremena i novca za klijenta poput male pekarne Vjesnik, nego za neku od deset najvećih hrvatskih ili 500 najvećih američkih kompanija, jer “i Microsoft, Google i Facebook počeli su tako da su riješili problem malih ljudi koji nemaju novca za skupa rešenja”. Stoga njegovo predavanje u Rovinju nosi intrigantan naslov “Zašto je baš Pekarna Vjesnik vaš klijent iz snova?”.  Napraviti proizvod koji nije skup i prodaje se u velikim količinama nije lako, ali upravo to je pristup zbog kojeg svi žele imati svoje prste u softverskoj industriji. Napraviti software jednom, a onda ga prodati dva, tri, deset ili sto miliona puta uz nikakav dodatni trošak – to je bolji osećaj čak i od posedovanja kokošaka koja nose zlatna jaja, ističe Marohnić.

SoMoBorac nagrade i BalCannes

Novitet ovogodišnjeg festivala čine SoMoBorac nagrade za društvene mreže i mobilne aplikacije. U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta nagradi će se najbolja Facebook fan stranica, službeni Twitter profil, najbolji internet video te odabrati community menadžer godine. U kategoriji mobilnih aplikacija dodeliće će se nagrade za najbolju aplikaciju, tablet magazin, mobilnu web stranicu i reklamnu kampanju za mobilne uređaje. Radovi koje ocenjuje međunarodni žiri mogu se prijaviti do 10. septembra na http://somo.weekendmediafestival.com.

U sklopu festivala održava se i već poznat BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija koja je prošle godine prvi put organizovana u saradnji s HURA-om. Iako takmičarskog karaktera, po mišljenju mnogih marketinški događaj godine je prošle godine privukao više od 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Svi radovi će biti prikazani u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama, a 25 najzanimljivijih projekata u glavnoj dvorani na Weekend Media Festivalu.

Na kraju pogledajte reklamu za WMF 2013

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.