15. SEMPL konferencija: „Povedi ili odustani“ – 29 – 30 septembar 2013

0
341
sempl 15
sempl 15

„Povedi ili odustani“ (»Lead or let die«) je „bondovska“ ideja vodilja jubilarnog Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će se održati 29. i 30. novembra 2013, u Portorožu.

Seminar medijskih trendova (SEMPL) će i u okviru svog petnaestog izdanja predstaviti aktuelne trendove i smernice razvoja medijsko-komunikacione branše u jadranskom regionu. „Voditi svojim primerom biće naše usmerenje prilikom pripreme sadržaja programskog dela Sempla. Nećemo pokušati da spasimo svet, ali ćemo u fokus programa postaviti glamur i trendove u komunikaciji, uzbudljivu akciju u takmičarskom delu i brojne mogućnosti za umrežavanje i zabavu,“ kaže Valerija Prevolšek, direktorka Media Poola, organizatorka i vlasnica marke Sempl. Za sveobuhvatni grafički izgled ovogodišnjeg Sempla u odvažnom „Bond“ stilu pobrinuli su se u ljubljanskoj  reklamnoj agenciji F2.

 Osim gospođe Prevolšek, kao predsednice Sempla, i Marjana Novaka, direktora i odgovornog urednika revije Marketing magazin, koja već treću godinu uzastopno učestvuje u organizaciji seminara, u programskom savetu 15. Sempla su i Iva Biondić, predavač i rukovodilac dodiplomskih studija novinarstva na hrvatskom univerzitetu VERN, Rok Hrastnik, izvršni direktor medijskog zakupljivača na internetu iPROM, Žaklina Nikolić Kušić, direktorika srpske reklamne agencije LPT Publicis, Polona Javornik, direktorka medijskih agencija OMG i OMD Slovenija, Boštjan Prijanovič, osnivač preduzeća BP komunikacije, i Nataša Smirnov, direktorika medijske agencije ZenithOptimedia Slovenija.

 Po rečima Valerije Prevolšek u razvoju medijsko-komunikacione branše u jadranskom regionu, na koju se usredsređuje Sempl, više nema vremena za dugotrajno strateško razmišljanje i mozganje. „Treba prebaciti u najveću brzinu i pokrenuti mozak i mišiće. Bez razvoja novih, modernih rešenja i hrabrih koraka, medijsko-komunikaciona branša neće preživeti. Umeti (i) sa manje napraviti više, znati kako spretno raspolagati sa onim što imaš, i postati veliki u okviru svojih mogućnosti su veštine koje će imati vođe budućnosti,“ uverena je gospođa Prevolšek. Kako savladati te veštine i prilagoditi se novoj realnosti branše, učesnicima Sempla predstaviće brojni ugledni međunarodni predavači. Više o govornicima i njihovim izlaganjima na seminaru biće poznato u narednim nedeljama.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.