OTKLJUČAJTE MOZAK SVOJIH KLIJENATA! – 23 septembar 2014

0
875
neuromarketing 2015 beograd

Drugi po redu neuromarketing workshop u Srbiji za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment, ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove u organizaciji agencije DNA Communications biće održan 23. septembra 2014. u hotelu Crowne Plaza Belgrade.

Tim povodom predavač će biti dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA), koji će kroz svoj četvoročasovni program prisutne provesti kroz:

  • 1. Najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing, komunikacije i prodaju
  • 2. Principe neuromarketinga: kako Vaši kupci donose odluku o kupovini i kojih 6 stimulusa jedino mogu da dosegnu deo mozga u kom se donose odluke
  • 3. Dijagnostiku „bolove“ (PAINS) koji upravljaju odlukama kupaca, mnogo više nego njihove „želje“ (WANTS) i „potrebe“ (NEEDS)
  • 4. Stvaranje snažnih i kreativnih „tvrdnji“ (CLAIMS) koje brane jedinstvene benefite Vaše ponude, čak i ako je to roba široke potrošnje
  • 5. Demonstraciju Vaše poruke o „dobiti“ (GAIN) – sa Vašim najubedljivijim dokazima.


Ako vas interesuje kako je bilo u februaru možete pogledati u video ispod:

Dr Christophe Morin je BA u oblasti Marketinga. Titulu MBA je stekao na Bowling Green State University, a MA u Psihologiji medija na Fielding Graduate University (FGU). Doktorat iz Psihologije medija stekao je na FGU.

Na master i doktorskim studijama na FGU predaje Psihologiju neuromarketinga. Takođe je član odbora u Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA).

2009. godine, Christophe je bio dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, a 2011. je dobio nagradu Great Mind Research Award organizacije Advertising Research Foundation.

SalesBrain je prva svetska neuromarketing agencija, koju su 2002. osnovali dr Christophe Morin i Patrick Renvoisé, poznati i kao autori bestselera „Neuromarketing: Understanding the ‘Buy Button’ in Your Customer’s Brain“ i konsultanti nekih od vodećih svetskih brendova. SalesBrain je razvio novi, naučno zasnovan model sugestivne i efikasne komunikacije koja pomaže kompanijama da ostvare svoje ciljeve tako što „gađa“ upravo one delove uma u kojima se donose odluke, po jedinstvenom SalesBrain NeuroMap modelu i sa dokazanom i jednostavnom metodologijom 4 koraka.

Prijavite se na: http://dna.rs/salesbrain/sr/#prijavi-se

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.