Drugi po redu neuromarketing workshop u Srbiji za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment, ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove u organizaciji agencije DNA Communications biće održan 23. septembra 2014. u hotelu Crowne Plaza Belgrade.
Tim povodom predavač će biti dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA), koji će kroz svoj četvoročasovni program prisutne provesti kroz:
- 1. Najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing, komunikacije i prodaju
- 2. Principe neuromarketinga: kako Vaši kupci donose odluku o kupovini i kojih 6 stimulusa jedino mogu da dosegnu deo mozga u kom se donose odluke
- 3. Dijagnostiku „bolove“ (PAINS) koji upravljaju odlukama kupaca, mnogo više nego njihove „želje“ (WANTS) i „potrebe“ (NEEDS)
- 4. Stvaranje snažnih i kreativnih „tvrdnji“ (CLAIMS) koje brane jedinstvene benefite Vaše ponude, čak i ako je to roba široke potrošnje
- 5. Demonstraciju Vaše poruke o „dobiti“ (GAIN) – sa Vašim najubedljivijim dokazima.
Ako vas interesuje kako je bilo u februaru možete pogledati u video ispod:
Dr Christophe Morin je BA u oblasti Marketinga. Titulu MBA je stekao na Bowling Green State University, a MA u Psihologiji medija na Fielding Graduate University (FGU). Doktorat iz Psihologije medija stekao je na FGU.
Na master i doktorskim studijama na FGU predaje Psihologiju neuromarketinga. Takođe je član odbora u Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA).
2009. godine, Christophe je bio dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, a 2011. je dobio nagradu Great Mind Research Award organizacije Advertising Research Foundation.
SalesBrain je prva svetska neuromarketing agencija, koju su 2002. osnovali dr Christophe Morin i Patrick Renvoisé, poznati i kao autori bestselera „Neuromarketing: Understanding the ‘Buy Button’ in Your Customer’s Brain“ i konsultanti nekih od vodećih svetskih brendova. SalesBrain je razvio novi, naučno zasnovan model sugestivne i efikasne komunikacije koja pomaže kompanijama da ostvare svoje ciljeve tako što „gađa“ upravo one delove uma u kojima se donose odluke, po jedinstvenom SalesBrain NeuroMap modelu i sa dokazanom i jednostavnom metodologijom 4 koraka.
Prijavite se na: http://dna.rs/salesbrain/sr/#prijavi-se