Održan Digital day 2024 i dodeljene IAB MIXX nagrade

0
74
digital day 2024 AI

U beogradskom Domu omladine, 21. maja pod pokroviteljstvom IAB Serbia, održana je 13. po redu Digital Day konferencija. Krovna tema ovogodišnje konferencija bila je „Shape the future of AI“ koja je predstavila uticaj veštačke inteligencije kako na svet oglašavanja tako i na druge poslovne sfere.

Revolucija oglašavanja

Predavači i panelisti koji su učestvovali na ovogodišnjoj konferenciji dotakli su se ključnih oblasti uticaja veštačke inteligencije, uključujući preciznije targetiranje, personalizaciju, kreiranje sadržaja kao i celokupnu efikasnost marketing kampanja. Pored pozitivnih aspekta ove nove tehnologije učesnici su se dotakli i negativnih strana koje ona donosi sa sobom, Jedno je sigurno, ljudski kvalitet, kreativnost i stručnost za sada ostaju nezamenljivi.

Neki od ovogodišnjih predavača

  • Piotr Bombol (Co-founder, adaily)
  • Karolina Galácz (Executive Creative Director, VML Budapest)
  • Dragan Petrić (Executive Director, Bug)
  • Danijel Brakus (Co-Founder, Danijel Brakus)
  • Aleksandar Nikolić (Founder, AiChatBot.rs)
  • Jacek Kniaź (Performance & Enterprise Lead CEE, Teads)
  • Aleksandar Babić (Senior Business Development Manager, Yandex Ads)
  • Darko Marjanović (Co-Founder, Things Solver)
  • Đorđe Bukinac (Head of Nexus, Group M)

MIXX AWARDS 2024

U okviru 13. Digital Day konferencije dodeljene su i nagrade za najbolje kampanje.

Mixx Awards stručni žiri čili su: Nikola Parun, Ovation BBDO, Monika Pehar, Degordian, Igor Radulović, Žiška, Slavica Božić, Pioniri, Sandra Topalović, Popular/Polet Group, Vladimir Kondžulović, McCann, Predrag Vojinović, Method Agency, Nenad Danilović, Advertiser Serbia, Jovan Praštalo, A1 Srbija, Aleksandra Stevović, PepsiCo, Ognjen Rackov, N Sport, Stefan Tošović, Buro.Serbia i Milica Radović, Friday Finally

Dobitnici nagrada koje dodeljuje IAB Serbia za 2024. godinu su:

  • Brand Advertising – Munchmallow – Sav od igre, Žiška za Jaffa Crvenka
  • Innovation – A1 NEO23 – A1 Horor priče, Žiška za A1 Srbija
  • Social Media – Shoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster
  • Viral – A1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija
  • Content – Our Beat, Ovation BBDO za Triple Jump – Converse Srbija
  • Influencer Campaign – A1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija
  • Employer Branding – Kadar da prodaš ovaj proizvod?, Represent Communications
  • Digital Activation – Kasato Kukica, Žiška za Kasato, Jaffa Crvenka
  • Media Strategy – Method x Ananas: Medijska strategija, Method za Ananas
  • Campaign Effectiveness – Doritos Vrh trougao, Ovation BBDO za Marbo (PepsiCo)
  • Social Good – Kontroliši se, Ovation BBDO ft Movember Banja Luka
  • E-Commerce – Shoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster
  • TikTok – Polovnjaci: Od Yuga do Mercedesa za 6 meseci, Smartpoint Adria za Polovne automobile

Dobitnik IAB MIXX Grand prix nagrade:

Munchmallow – Sav od igre, Žiška za klijenta Jaffa Crvenka

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.