Odabrane najbolje medijske strategije u regionu

0
1475
Devetočlani međunarodni žiri takmičenja Sempler, odabrao je 23 najbolje medijske strategije od ukupno 75 prijavljenih radova iz čitavog rediona.

 

Ljubljana, 25. novembar 2013 – Devetočlani žiri za nagrade Sempler na čijem  čelu se ove godine nalazi Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd, odabrao je finaliste takmičenja za najbolje medijske strategije u regionu. Najuspešniji su bili slovenačkli stratezi, koji su u finale ušli sa 17 radova, tri rada su iz Hrvatske, dva iz Makedonije i jedan iz Srbije. Pobednici u šest takmičarskih kategorija, kao i nosioci nagrada Sempler za najbolje medijske strategije godine svečano će biti proglašeni na 15. seminaru medijskih trendova (SEMPL), koji će se održati 28. i 29. novembra 2013. u Portorožu.

 

Po rečima predsednice žirija, Biljane Kolaković, prijavljeno je bilo puno kvalitetnih radova, zbog čega je posebno bilo teško doneti odluku o najboljima. »Nas u žiriju posebno raduje i ohrabruje činjenica da je ove godine prijavljeno mnogo više radova, što potvrđuje da regionalni stručnjaci sve više pažnje poklanjaju medijskom planiranju i neophodnosti kreiranja dobrih medijskih strategija. Najviše su svojom kreativnošču i originalnošču istupali radovi medijskih strategija u kategorijama najbolja upotreba digitalnih okruženja i najbolja akcija na društvenim mrežama.« ističe Kolaković.

 

Žiri 11. takmičenja za Sempler nagrade, pored Biljane Kolaković čine Silvana Ban, direktorka za brending i medije u hrvatskom telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske makreting agencije Bruketa & Žinić OM, Saša Djurdjević, specialista za medijsko planiranje i zakup u srpskoj medijskoj  agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorka slovenačke medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative Fastbridge Srbija, Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne i Hercegovine.

 

Sve radove koji su ušli u uži izbor možete pogledati na sajtu Sempl15 u katalogu radova.

 

O Seminaru medijskih trendova (SEMPL)

Sempl je međunarodno priznati edukacijski događaj namenjen predstavljanju aktuelnih medijskih trendova u regiji Jadrana i analizi domaće i strane dobre prakse. Namenjen je svima, koji rade u medijima, sa medijima ili za medije i takođe svim onima, koji prave, upotrebljavaju i uključuju medijske trendove u svoje svakodnevne poslove. U okviru seminara organizovano je i takmičenje za najbolje medijske strategije za nagradu Sempler. Za šest Sempler nagrada takmiče se medijski stratezi, klijenti i mediji koji predstavljaju svoje najbolje radove u godini. Glavna nagrada Sempler dodeljuje se najboljoj medijskoj strategiji prošle godine.

Prošlogodišnje dobitnike nagrade Sempler možete pogledati na :

http://sempl.si/sl/tekmovanje-sempler/katalog-del.

 

O organizatorima

Sempl postoji od 1998. Godine, i realzuje se u organizaciji jednog od največih zakupca medijskog prostora u Sloveniji, firme Media Pool, koju su ustanovile veče marketing agencije sa namerom budnog praćenja događanja na medijskom prostoru i za povečanje transparentnosti rada na tom području. Iskustva različitih specialista i povoljna ponuda u medijima klientima omogučuju povoljne uslove i visok kvalitet usluga. Media Pool celo vreme radi i na razvoju profesije: pored Sempla radi na pregledu slušanosti radijskih programa –  Radiometrija, pregled slovenačkog medijskog prostora – Mediaskop i na mnogim drugim, manjim projektima.

 

Od 2011. sa Semplom sarađuje kao mediski partner specializovan marketing časopis Marketing magazin koji izlazi več od 1981.

 

 

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.