LOOK SHARP. THINK SHARP. – Sutra počinje festival #kaktus2017!

0
1267

Beograd, 31. oktobar 2017. – Marketing mreža 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu organizuje treći po redu nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2017. Pod ovogodišnjim sloganom “Look SHARP. Think SHARP“, akcenat festivala biće na integraciji, ali i na drugačijim, “oštrim” idejama, koje izlaze iz granica očiglednog.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2017 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova, a festival će otvoriti Paul Meates, kreativni direktor jedne od najnagrađivanijih američkih agencija Droga5.

Prvi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta među kojima su Maria Melkova, Marketing & Operations Lead for the Multi-Country Area CEE i Tanja Tatomirović, Communications Lead for the Multi-Country Area of CEE iz kompanije Microsoft, Eoin Sherry, kreativni direktor agencije McCann Milano (Italija), Miloš Aleksić, Digital Account Manager agencije Direct Media, Folker Wrage, vlasnik agencije Wrage/Antwort i bivši CCO agencije Havas Cirih (Švajcarska), a biće organizovana i debata na temu We don’t advertise, we solve problem!”, na kojoj će učestvovati jedni od najboljih kreativnih direktora iz Srbije.

Drugog dana festivala biće organizovane THINK TANK radionice za agencije, kompanije i studente, koje će između ostalih voditi i Dushan Drakalski, izvršni kreativni direktor, Demner, Merlicek & Bergmann (Austria) i Bojan Babić, Creative Director, Executive Group. Predavanja će održati Alemsah Ozturk, suosnivač i glavni kreativni direktor agencije 4129 Grey EMEA (Turska), Janez Rakušček, Executive Creative Director, Luna\TBWA (Slovenia) i Radovan Kupres, Creative Director, Luna TBWA Belgrade.

Na kraju drugog dana festivala biće upriličena i zvanična dodela nagrada KAKTUS 2017. Nagrade se dodeljuju u 22 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 22 ugledna profesionalca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Festival KAKTUS 2017 podržalo je 30 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Mercator S, Marbo Product, Grand kafa, kao i HEINEKEN Srbija koji je ove godine Prijatelj festivala. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija bronzani je sponzor festivala. Partneri festivala su agencije Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, DPC Group, Mullen Lowe&Friends, SuperDot, MASMI Beograd i Info Media Group.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.