Kaktus 2018 – Ovation BBDO je agencija godine!

0
1041
kaktus 2018 - ovation bbdo

Na upravo završenom festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2018, za agenciju godine proglašen je Ovation BBDO!
Grand Prix, nagrade u 4 kategorije i 13 ostalih finala na prestižnom nacionalnom festivalu, donele su nam najveći zbir bodova od svih prijavljenih agencija. Nakon 3. mesta na Kaktusu 2016. i 2. mesta na Kaktusu 2017, posebno smo zadovoljni što nam je Kaktus 2018 doneo najviše postolje. Ovom prilikom se zahvaljujemo svim klijentima finalistima na saradnjama koje su krunisane novim odličjima, kao i žiriju na prepoznavanju kvaliteta kampanja.
Ostalim agencijama čestitamo na nagradama i učešću!

Bez folijanja – Grand Prix i dve nagrade za najslađu kampanju u gradu!

Najbolja kampanja festivala je i najslađa! Baš ona koja tera vodu na usta. Ona koja nas vraća u bezbrigu detinjstva i motiviše nas na kreativnost. Kampanja koja je počela najslađim bilbordom u gradu, a završila animiranjem ljudi da i sami prikažu svoje veštine s folijom. Kampanja Munchmallow – Priča za sebe proglašena je za Najbolji regionalni projekat na Weekend Media Festivalu u Rovinju. Nakon veličanstvenog premijernog festivalskog nastupa, Kaktus 2018 doneo je još razloga za slavlje – Munchmallow je osvojio Grand Prix kao najbolja kampanja godine! Nagrade u kategorijama Outdoor i Brand awareness integrisana kampanja vidimo kao priznanja za vanrednu kreativnost i dodatni trud. Vidimo ih kao priče za sebe.

Chipsy i Zaječarsko – ruku pod ruku

Dodatne poene donele su nam Kaktus nagrade u kategorijama Print i Adaptirana međunarodna integrisana kampanja. Crno je Zaječarsko je ujedno bio i jedini projekat koji je ušao u finale print kategorije, dok je Chipsy CSR kampanja sa Dekijem Stankovićem osvojila novu kategoriju festivala.

Kaktus 2018 Dodela

Kaktus 2018 – o festivalu

Kaktus je nacionalni festival integrisanih komunikacija, koji se po četvrti put organizuje u Beogradu, pod sloganom „Idea is nothing without execution“. Simbolika kaktusa oličava priznanje kampanjama koje žive i opstaju na generalno „sušnom“ tržištu. Na dvodnevnom događaju učesnici, mahom iz agencija i klijentskih marketinških departmana, imaju priliku da čuju različite domaće i inostrane predavače. U sklopu Kaktusa 2018. dodeljuju se i nagrade u 16 pojedinačnih i 6 kategorija integrisanih kampanja. Ovaj festival podržavamo od njegovog osnivanja.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.