#IZAZOV2016: KOJI TRENDOVI ĆE OBELEŽITI 2016. GODINU?

0
1229
konferncija izazov

Beograd, 10. mart 2016. – Personalizacija sadržaja (26 odsto), realtime marketing (24 odsto), mobilni marketing (23 odsto), kao i online komunikacija (21 odsto) i video marketing (20 odsto) – ključni su trendovi koji će obeležiti 2016. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI Beograd.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 275 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama. Rezultati istraživanja predstavljeni su na drugom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, u organizaciji portala Marketing mreža.

Ispitanici su naveli i da su najveći izazovi sa kojima će se struka susresti u 2016. godini smanjeni budžeti (36 odsto), nestručan kadar (31 odsto), kao i personalizacija sadržaja, content marketing i
realtime marketing
. Sa ovakvim izazovima spremno je da se suoči čak 84 odsto ispitanih predstavnika agencija, dok je to isto potvrdilo 71 odsto predstavnika kompanija.

MASMI TRENDOVI_011

“Rezultati istraživanja koje smo sproveli sa istraživačkom agencijom MASMI Beograd nisu neočekivani. O navedenim trendovima već dugo se priča i sve to je samo posledica digitalizacije komunikacija, odnosno dominacije digitalnih kanala komunikacije. Ipak, zanimljivo je da se content marketing ove godine ne nalazi u kategoriji trendova, ali i dalje predstavlja izazov za marketing i komunikacijske stručnjake”, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.

Moderator panela “Šta je u trendu, a šta ne, pitali smo mašinu, ona zna sve!” i kreativni direktor agencije Leo Burnett, Anja Radulović istakla je tokom panela da će agencije i klijenti morati da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. “Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru”, zaključak je pomenutog panela.

MASMI TRENDOVI_013

Teme drugog regionalnog foruma komunikacionih lidera bile su, između ostalog, usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama; šta zapravo prodajemo – strategiju ili/i ideju i šta klijenti više cene; kao i da li je marketinškim stručnjacima mesto u top menadžmentu kompanije i kako ga osvojiti. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govorili su predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.

Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstavile su kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

O MARKETING MREŽI:

Marketing mreža www.marketingmreza.rs je interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja portala je da oglašivači u svakom trenutku imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Portal organizuje i nekoliko velikih stručnih skupova, a između ostalih i prvi nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.