Zahvaljujući kompaniji Web Media Agency, Facebook LOX Premium format stiže i u Srbiju. Za potrebe jednog klijenta, WMA je osmislila posebnu kampanju u kojoj se koristi ovaj inovativni alat za oglašavanje.
Premijerna Facebook Logout Experience (LOX) kampanja u Srbiji počeće večeras, tačno u ponoć i trajaće 24 časa. Tokom tog perioda svi korisnici Facebooka imaće priliku da vide specijalno kreiran oglas jednog od omiljenih brendova. Oglas (video klip) će im se prikazati nakon što završe posetu Facebooku (kada urade Logout).
Logout Experience predstavlja novi Premium format Facebook oglašavanja koji omogućava prikazivanje oglasa posebnog formata kada se korisnik izloguje sa Facebook profila. Novi Facebook proizvod pruža mogućnost brendovima da se više i bliže povežu sa svojim fanovima, da im ponude nove sadržaje i reklamne poruke, čak i kada su fanovi završili svoju Facebook “avanturu”.
Facebook je najveća društvena mreža na svetu sa preko milijardu korisnika (od čega 16 miliona kompanija) i milion oglašivača. Srbija je zemlja sa najviše Facebook naloga u regionu – postoji 3,5 miliona naloga, što je skoro 49% ukupnog broja stanovnika.
Web Media Agency, jedna od vodećih online agencija u Srbiji, osnovana je u Beogradu 2008. godine. Članovi WMA tima imaju višegodišnje iskustvo rada u medijima i internet marketingu kao i odlično poznavanje e-poslovanja u Srbiji i svetu. WMA svojim klijentima omogućava efikasno i isplativo korišćenje digitalnih medija za unapređenje odnosa sa krajnjim korisnicima, prezentaciju proizvoda i usluga, kao i poboljšanje imidža i poslovnih rezultata. LOX i drugi Facebook premium formati biće zastupljeni na tržištu Srbije kao deo standardne ponude WMA.