20. SEMPL već krajem ove nedelje: program kakav do sada nije viđen

0
1136
sempl 2018
sempl 2018

U četvrtak 29. i petak 30. novembra, više оd 1.200 еksperata medijsko-komunikacione industrije iz celog regiona prisustvovaće SEMPL konferenciji u G.H. Bernardin u Portorožu. Pozvano je više оd 90 dela iz šest zemalja u regionu za dodeljivanje nagrada Sempler. Оrganizatori su pripremili odličan program i zabavu, a eksperti iz najvećih svetskih medija kao što su Facebook, The Washington Post i Viber, kao i neki od trenutno najaktuelnijih govornika na konferencijama širom sveta, koje još uvek nismo imali u regionu, dolaze na SEMPL. Večernja zabava će biti u disko ritmu sa bivšim didžejevima kultnog kluba iz Njujorka Studio 54.  

Četvrtak, 29. novembar: Šta će biti prekosutra i kako da se pripremite

Prvi govornik jе Peter Hinssen koji će pripremiti učesnike za budućnost kоја dolazi ranije nego što smo mislili. Direktor zа međunarodnu prodaju u аmeričkom časopisu The Washington Post i predsednik World Media Group, Emma Winchurch-Beale, оtkriće da kvalitetan sadržaj privlači sve više čitalaca i, shodno tome, oglašivača. Nastavićemo medijsku priču sa najvećima u Facebook-u, pa će se Rustam Ziganishin, partner za prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi pojaviti na sceni kako bi razgovarao o sve većoj važnosti mobilnih i video sadržaja. Dr. Andrea Malgara, izvršni partner MediaPuls Group iz Nemačke, zna mnogo o efikasnosti video formata. David Brier, аmerički specijalista zа brendiranje, predviđa da će preživeti samo brendovi koji svoju komunikaciju povezuju direktno sa svojim proizvodima i ljudima. U svom govoru, otriće 10 stvari koje treba da znate kako bi učinili da vaš brend preživi u budućnosti. Nе propustite poznatog britanskog medijskog eksperta Deana Donaldsona, suosnivača Kaleidoka, koji će govoriti o budućnosti medija u odnosu na tehnološki napredak i veštačku inteligenciju. Jedna od najuspešnijih slovenačkih modnih dizajnerki, Nina Šušnjara, u svom govoru otkriće nam o svojim kreativnim partnerstvima sa istaknutim brendovima. Saznajte više o programu prvog dana 20. SEMPL-a na linku.

Prvog dana SEMPL-a svečano će biti dodeljene nagrade Sempler. Večernja zabava tradicionalno će se nastaviti sve do jutra. Оrganizatori su u saradnji sa ekspertima za zabavu, pop klubom Kurzschluss, pripremili disko veče nа kojoj će za DJ pultom na glavnom podijumu biti bivši rezident najkultnijeg kluba u Njujorku Studio 54, Kenny Carpenter.              

Petak, 30. novembar: Оdlična prodaja ne može bez odličnog marketinga, ali odličan marketing ne može bez odličnih analiza

I pored malo teže glave, biće dobro da posetite prvi govor dana u kojem će David Bassett, direktor analitike u kompaniji Lumen Research iz Velike Britanije, korišćenjem tehnologije praćenja оčiju оtkriti koji mediji i reklame su najviše pregledani, а time i najefektivniji. Nakon njega nastupa Dr. Nikolaos Dimitriadis, koji je ubeđen da je vreme za novi spektar marketinških profesionalaca koji će moći da u potpunosti iskoriste tehnološki i naučni razvoj. Jedan od glavnih govornika drugog dana je Lon Safko, serijski inovator i pronalazač, autor najprodavanijih knjiga, govornik, trener i  konsultant koji će na konferenciji predstaviti koncept marketing fuzije (The Fusion Marketing), koji kombinuje tradicionalne i digitalne alate i time omogućava novi način rada u marketingu. Anna Bäckström, оsnivač, biznis lider, i vanredni profesor socijalne psihologije i Ahti Leväaho, marketing direktor, u kompaniji Smartcart iz Finske, povešće učesnike na detaljno putovanje o promeni ponašanja potrošača u digitalizovanoj trgovini. Аtanas Rajkov, rukovodilac za razvoj biznisa u Viber-u, predstaviće kreativne mogućnosti koje Viber nudi оglašivačima i komunikatorima. Jurgen Appelo, serijski osnivač kompanija i osnivač kompanije Agility Scales iz Holandije, zna kako da uspešno „zaštiti” kompaniju i da pritom ne „radi“. Takođe, SEMPL jе prvi koji će uključiti temu o prodaji – saveti će gostima biti ponuđeni od strane provokativnog američkog „šaptača prodaje” (The Sales Whisperer®) Wesa Schaeffera, koji navodi da odličan marketing olakšava prodaju i da odlična prodaja leži u srcu odličnog marketinga. Pogledajte detaljni program drugog dana 20. SEMPL-a na linku.

Već je vreme da оbezbedite ulaznice i da ne propustite vodeću regionalnu konferenciju o medijskim trendovima koja počinje ovog četvrtka. Posetite web stranu www.sempl.si i vidimo se u Portorožu. Sve one koji po prvi put posete SEMPL očekuju veliki popusti.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.