15. SEMPL: Samo najbolji će preživeti

0
1611
U petak je završen 15. Seminar medijskih trendova (SEMPL) na kom je učestvovalo preko 800 učesnika od kojih je od kojih je trećina iz regiona, uglavnom iz Srbije i Hrvatske. Blizu trideset međunarodnih i domaćih predavača govorilo je o aktuelnim dešavanjima u medijsko-komunikacijskoj industriji.

 

Portorož, 29. Novembar 2013 – U Portorožu je u petak završen Seminar medijskih trendova (SEMPL), koji je po petnaesti put organizovala firma Media Pool.

U prvom planu ovogodišnje konferencije, koja je organizovana pod sloganom » Lead or Let Die «, bili su medijski trendovi koji menjaju regionalnu medijsku sliku.

 “Ovogodišnji Sempl ponovo je dokazao, da se više ne možemo osloniti na ustaljene prakse i tradicionalna  rešenja koja ne vode do željenih rezultata unutar industrije, koja se u zadnjoj deceniji suočava sa mnogim izazovima. Svi koji radimo u industriji medija i komunikacija, moramo da počnemo da razmišljamo izvan tradicionalnih okvira i pronađemo način da se izdvojimo u digitalnoj džungli. Predavači konferencije su se složili, da je jedini način da se danas opstane uspostavljanje partnerstva, i da više nema prostora za solo igrače. Činjenica je, da će tržište zadržati samo najbolje”, rekla je Valerija Prevolšek, predsednica Sempla i direktorka Media Pool.

 

Dobitnici nagrade Veliki Sempler su Coca-Cola i srpska agencija Universal Media! Ova agencija je istovremeno osvojila i Zlatni Sempler A-kategorije za svoju stratešku upotrebu medijske mreže.

11106867336_3d5033e76c_b - Copy

SEMPL-ov stručni žiri odabrao pet dobitnika nagrade Zlatni Sempler, kao i dobitnika Velikog Semplera za najbolju medijsku kampanju tekuće godine. Veliki Sempler su dobili Coca-Cola i srpska agencija Universal Media za kampanju ,,Share a Coke!’’

U okviru ove kampanje na nalepnicama flaša Coca-Cole, bila su ispisana najčešća imena ljudi, ali i generički nazivi, poput ,,Familija’’ ili ,,Komšije’’, čime su se ljubitelji Coca Cole podsticali da svoj napitak podele sa prijateljima i članovima porodice. Devetočlani žiri, na čelu sa Biljanom Kolaković, regionalnom izvršnom direktorkom agencije Universal Media, naveo je ovu kampanju kao dobar primer toga  ,,kako lokalizovati globalnu ideju na veoma relevantan način, pomoću efikasne mešavine raznih komunikacionih kanala, koji savršeno funkcionišu zajedno.’’

11098740686_c227c0e8e8_b

Slovenačke agencije su osvojile tri Zlatna Semplera za sledeće medijske kampanje: ,,Inspect your roof’’, koju su osmislile i realizovale medijske agencije Pristop i Pristop Media za Bramac Slovenija, ,,Anyway out’’, čiji je autor Renderspace a rađena je za Telekom Slovenije, i ,,New unlimited orto packages’’, koju je osmislila kompanija Sonce.net za brend Orto kompanije Si.mobil.

Po prvi put je neka od nagrada Sempler dodeljena i jednoj makedonskoj medijskoj agenciji  –  McCann iz Skoplja je osvojila Zlatni Sempler za svoju Facebook kampanju pod nazivom ,,The Joy of Becutan’’, koju su napravili za svog makedonskog klijenta iz Skoplja, Alkaloid AD.

Žiri je jednoglasno odlučio da se Zlatni Sempler B-kategorije za inovativnu upotrebu komunikacionog kanala neće nikom dodeliti, s obzirom na to da se nijedan projekat nije izdvojio iz gomile, kako nam je objasnila gđa Kolaković.

11098856763_9830ca225a_b

 

 

Dobitnici nagrade Sempler za 2013 godinu:

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJU OVOGODIŠNJU MEDIJSKU STRATEGIJU:

 

Share a Coke!

Poslao/la: Universal Media, Srbija

Oglašivač: The Coca Cola Company

Autor: Universal Media, Srbija

Saradnici: McCann Belgrade, Executive Group, Kreativa Unlimited

 

ZLATNI SEMPLER, A-KATEGORIJA – STRATEŠKA UPOTREBA MEDIJSKE MREŽE

 

Share a Coke!

Poslao/la: Universal Media, Srbija

Oglašivač: The Coca Cola Company

Autor: Universal Media, Srbija

Saradnici: McCann Belgrade, Executive Group, Kreativa Unlimited

 

ZLATNI SEMPLER, C-KATEGORIJA – NAJBOLJE CILJANA KAMPANJA

 

Inspect Your Roof

Poslao/la: Pristop, Pristop Media

Oglašivač: Bramac Slovenija

Autor: Pristop, Pristop Media, Renderspace

Saradnici: Blaž Vuk, Matija Kocbek, Ana Putrih, Jernej Špende, Polona Polak, Tine Lugarič, Alina Žugelj Pikalo, Damjana Grošelj, Marko Justinek, Amadea Šoln, Alenka Jakomin, Maruša Kavčič, Omar Quinter Solis, Tonči Klarič, Ana Lukanc, Vida Boltez (zastupnik klijenta)

 

ZLATNI SEMPLER, D-KATEGORIJA – KAMPANJA SA NAJBOLJIM ISKUSTVOM

 

Itak Ven

Poslao/la: Renderspace

Oglašivač: Telekom Slovenije

Autori: Tonči Klarić (kreativni direktor), Peter Šepetavc (savetnik za digitalni PR) in Primož Zanoškar (informacioni arhitekta)

Saradnici: Renderspace Duška Mervar (savetnik za digitalni marketing), Amadea Šoln (vođa projekta), Tibor Krajnc (art direktor), Sanja Petrovič (Copywriter), Omar Quintero Solis (Dizajner), Dragan Petoš, Kaja Glišič, Jernej Gregorič, Samo Fabčič (Programeri), Andreja Počkaj (vođa projekta), Alen Rogan i Gal Kočar (Web Advertising). Pristop: Aljoša Bagola (kreativni direktor), Matija Kocbek (art direktor), Špela Kozamernik (vođa projekta), Maja Gorjanc (PR savetnik), Luka Bajs (Copywriter). Pristop Media: Tamma Žbontar (vođa projekta). Zastupnici klijenta: Eva Winkler (stručnjak za prodaju i marketing) i Niko Kušar (vođa odeljenja za marketinške komunikacije).

 

 

ZLATNI SEMPLER, E-KATEGORIJA – NAJBOLJE ISKORIŠĆENO DIGITALNO OKRUŽENJE

 

New Unlimited Orto Packages

Poslao/la: Sonce.net, ZenithOptimedia, Si.mobil

Oglašivač: Si.mobil

Autor: Sonce.net

Saradnici: Gloria Vilar, Ines Drame, Ana Cetinski, Nina Dragičević, Mitja Grebenjak, Damijan Penič, Miha Kerle, Aleš Lekše, Miha Brodarič, ZenithOptimedia, Luna\ TBWA, Irena Čotar in Biljana Pejova (zastupnici klijenta)

 

ZLATNI SEMPLER, F-KATEGORIJA – NAJBOLJA KAMPANJA ZA DRUŠTVENE MREŽE

 

Becutan Radosnica

Poslao/la: McCann Skoplje, Makedonija

Oglašivač: Alkaloid AD, Skoplje

Autor: McCann, Skoplje

Saradnici: Irina Maja, Biljana Pesevska, Ivica Jovanovik

 

Slajdove predavača 15. Sempla možete pronaći na:

http://www.slideshare.net/seminarSempl.

Fotografije sa događaja možete pogledati na: 

http://www.flickr.com/photos/sempl15/.

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.