ZADATAK
Predstaviti novu kolekciju adidas originals trendseterima i uticajnim delovima publike.
PRISTUP
Adidas žurke!
Osnovne vrednosti brenda promovisati ljudima koji ih takođe poseduju. Dešavanjem, prostorom, muzikom, atmosferom stvoriti posebno adidas originals iskustvo.
Umesto klasičnog PR događaja glamurozna, dinamična i dizajnirana žurka.
Aktivan i originalan duh adidas brenda se osećao kroz reviju, nagrade, muziku i druženje. Žurka počinje pozivnicom koja aktivira i pokreće primaoca. Inovativne modne revije pistu pretvaraju u scenu za plesače. Zvezde su istovremeno i domaće plesne YouTube senzacije i establirane estradne i modne ličnosti. Primaoci nagrada su najverniji adidas fanovi koji su sopstveni stil i talenat pokazali na adidas originals način.
Adidas žurke nastavljaju da budu kreativne trendi platforme koje privlače medijske i modne profesionalce i prave od njih adidas originals fanove.
REZULTATI
Umesto malih pasusa koji izveštavaju o regularnim promocijama, adidas Originals žurke su punile stupce, dok su se razigrani fanovi i zvezde smeškali sa glamuroznih fotografija. Prosečan broj medijskih objava (u najtiražnijim nacionalnim medijima) bio je na visokom broju od 90!
Agencija: SVA
Klijent: Adidas
Godina: 2011