Žurka kao rešenje- Adidas Originals

0
1291

ZADATAK

Predstaviti novu kolekciju adidas originals trendseterima i uticajnim delovima publike.

PRISTUP

Adidas žurke!
Osnovne vrednosti brenda promovisati ljudima koji ih takođe poseduju. Dešavanjem, prostorom, muzikom, atmosferom stvoriti posebno adidas originals iskustvo.

Umesto klasičnog PR događaja glamurozna, dinamična i dizajnirana žurka.

Aktivan i originalan duh adidas brenda se osećao kroz reviju, nagrade, muziku i druženje. Žurka počinje pozivnicom koja aktivira i pokreće primaoca. Inovativne modne revije pistu pretvaraju u scenu za plesače. Zvezde su istovremeno i domaće plesne YouTube senzacije i establirane estradne i modne ličnosti. Primaoci nagrada su najverniji adidas fanovi koji su sopstveni stil i talenat pokazali na adidas originals način.

Adidas žurke nastavljaju da budu kreativne trendi platforme koje privlače medijske i modne profesionalce i prave od njih adidas originals fanove.

REZULTATI

Umesto malih pasusa koji izveštavaju o regularnim promocijama, adidas Originals žurke su punile stupce, dok su se razigrani fanovi i zvezde smeškali sa glamuroznih fotografija. Prosečan broj medijskih objava  (u najtiražnijim nacionalnim medijima) bio je na visokom broju od 90!


 

Agencija: SVA
Klijent: Adidas
Godina: 2011

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.