U susret festivalu #kaktus2016

0
900

Kao najava drugog Festivala integrisanih komunikacija- Kaktus 2016, 10.oktobra u Cineplexxu u Ušće Shopping Centru održana je debata“Keepin’ it 360°!”. U okviru debate bili smo u prilici da od učesnika, iz njihovog ugla, čujemo nešto više o oblasti integrisanih komunikacija.
Moderator debate, Marina Grihović (vlasnica PR agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit)  sa svojim gostima govorila je o oblasti integrisanih komunikacija kod nas- kako nastaje integrisana kampanja, koliko često se kompanije odlučuju za neobična idejna rešenja,  da li radije sarađuju isključivo sa jednom agencijom…
Priliku da na prethodne teme započne debatu imao je Ivan Živković (Managing&Creative Director, Pioniri Communications). Kao osnovne i najznačajnije kriterijume integrisane kampanje Ivan navodi konzistentnost, sinergiju kanala komunikacije i optimizaciju. Takođe naglašava da u fokusu treba da bude svakodnevna komunikacija, 365 dana u godini.
Pored njega, u debati su učestvovali i Veljko Golubović (regionalni kreativni direktor, FCB Afirma-Adriatic region), Anja Radulović(kreativni direktor, Leo Burnett), Marija Matić (Media Planning Director, Direct Media), Nataša Pavlović(Director of Marketing Communications, Mercator S),  Nataša Jovanović, (Marketing Director, Delta Food) i  Sanja Bušić(West Balkan Marketing Activation Manager, PepsiCo (Marbo Product).

120161010_180729
Kada su u pitanja neobična idejna rešenja koje agencije predlože kompanijama, često se dešava da prvobitna oduševljenost brzo nestane. A kada govorimo o kanalima komunikacije, učesnici debate su zagovornici da treba pažljivo birati kanale komunikacije i prilagođavati ih tipu sadržaja. Nije neophodno po svaku cenu biti prisutni svuda, već je potrebno usmeriti se na kanale na kojima se nalazi ciljna grupa.

120161010_190142
Na odluku da li će sarađivati sa jednom “full service” agencijom ili sa grupom specijalizovanih agencija utiče veliki broj faktora(budžet, vremena, tip projekta..). Bilo da je u pitanju sinergija i efekat koji ona stvara, ili jedna agencija koja poznaje brend i sa kojom je ostvarena saradnja, klijent  donosi finalnu odluku o izboru.

Na održanoj “Keepin’ it 360°! debati bili smo u prilici da zavirimo samo u deo onoga što nas očekuje u okviru drugog Festivala integrisanih komunikacija- Kaktus2016. Kaktus festival biće održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.