Šta li se dešava u svetu? – Marketing agencije, oglašivači, kompanije – 19.1.2015

0
401
vesti sveet 1

Leslie Sims, posle 17 godina rada u McCann Ericsonu, prelazi u Young&Rubicam, gde će biti na poziciji CCO. Sa radom će krenuti narednog meseca. Jim Elliot, koji je je pre Leslie Sims bio na ovoj poziciji, je unapređen na poziciju GCO.


 

Marketing agencija DDB je našla osobu za poziciju CCO u Brazilu. U pitanju je Icaro Doria, koji će na ovo radno mesto preći iz marketing agencije Wieden+Kennedy. Icaro Doria ima široko radno iskustvo, naime, ranije je sarađivao sa Coca-Colom, Heinekenom, Dellom i Bacardiem.


 

Leo Burnett u Indiji je imenovao Aman Mannana za izvršnog kreativnog direktora. Mannan prelazi iz marketing agencije DDB Mudra. Pre rada u DDB-u, radio u McCan Ericksonu i Interface Communicatons, i sarađivao sa brendovima kao što su HBO, Lipton i Union Bank of India.


 

Wieden+Kennedy sklapa saradnju sa kompanijom za telekomunikacije, Verizon, koja je prošle godine odvojila oko 85 miliona dolara samo na oglašavanje. Prošlog oktobra, Verizonu se priključio Diego Scotti, na poziciji CMO.


 

Tesco, najveći britanski prodavac na malo, kao i kompanija koja odvaja oko 170 miliona dolara godišnje na oglašavanje, prekida saradnju sa marketing agencijom Wieden+Kennedy, da bi se okrenula marketing agenciji BBH u Londonu.


 

Paul Bichler, koji je napustio poziciju kreativnog direktora u marketing agenciji Droga5, sada radi za Saatchi & Saatchi, kao izvršni kreativni direktor.


 

Saatchi&Saatchi takodje najavljuje da će kreativni tim koji čine Luca Lorenzini i Luca Pannese (poznati i kao Luca & Luca), preći iz agencije u Milanu, i biti unapređeni u globalne kreativne direktore.


 

Camp+King, marketing agencija osnovana u San Francisku, imenovala je Namik Minter za poziciju višeg integrisanog producenta. Ona je ranije imala istu ovu poziciju u marketing agenciji BBDO u Nju Jorku, gde je upravljala projektima za klijente, među kojima su AT&T, FedEx, HBO, M&M’S i Campbell’s.

 

Tekst napisali: Mihajlo Petrović i Anja Nikić

Izvori:adage.com, adweek.com

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.