Web sajt agencije „McCann Beograd“: www.mccann.rs | Sajt „I&F McCann Grupe“: www.ifmccann.com | YouTube: @mccannericksongroup | Facebook profil: @McCannBeograd | Twitter: @McCannBelgrade | Flickr: @mccannbelgrade | Adresa: Terazije 7-9, 11000 Belgrade, Srbija | Tel: +381 11 20 22 200 | E-mail: office@mccann.rs
O Agenciji:
Agenciju „McCann Beograd“ osnovao je 1997. godine Srđan Šaper. Agencija pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „I&F McCann Grupe”, jednog od vodećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji uspešno posluje u osam zemalja: Srbija, Makedonija, Crna Gora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija i Bugarska.
Sve agencije, članice „I&F McCann Grupe”, deo su najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“ (www.mccannworldgroup.com) i svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija. „I&F McCann Grupa” ima preko 200 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu „Cannes Lions”. „Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija „McCann Skopje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija „McCann Beograd”. 2014. godine na jednom od najprestižnijih advertajzing manifestacija, festivalu „Golden Drum”, agencija „McCann Beograd” dobila je nagradu „Zlatni bubanj“ u kategoriji „Film“ za kampanju „Drama u taksiju“, koju je agencija osmislila i realozovala za Jugoslovensko dramsko pozorište u Beogradu. Ista kampanja osvojila je i nagradu „Srebrni bubanj“ u kategoriji „Direktnih kampanja“.
Zadatak agencije je integrisani kreativni proizvod, medijski neutralni brend koncepti, ideje koje postavljaju nove trendove na tržištu i unapređuju ga, generišu profit za klijente, stvaraju neraskidive i trajne veze između brendova i potrošača i ostavljaju trag u popularnoj kulturi čineći dobro celom društvu. Agencija „McCann Beograd” svojim partnerima pruža usluge analize tržišta, strateškog planiranja, pozicioniranje brenda na tržištu i korporativnog identiteta. „McCann Beograd“ kreira, realizuje i primenjuje brend ideju koja predstavlja savršen balans između kreativnosti, efektivnosti i inovativnosti, samim tim transformišući i unapređujući poslovanje klijenata.
Razum vodi. Strast pokreće.
Usluge:
Strateško planiranje, pozicioniranje i analiza tržišta. Brending i korporativni identitet. Marketing i advertajzing. BTL aktivnosti. Print i AV produkcija. CRM. Digitalni marketing.
Pro Bono Projekti:
„Diplomac” – Pozorišna predstava, „Atelje 212“, 2004. godina
Centar za poremećaj pamćenja i demencije – „Alchajmer brisanje”, OOH kampanja, 2006. godina
Centar za poremećaj pamćenja i demencije – „Alchajmer društvena igra”, Print & New Media kampanja, 2007. godina
Ptičji grip – „Spomenik”, Print kampanja, 2007. godina
Humani grip – „Metak”, TVC & Print kampanja, 2007. godina
Centar za poremećaj pamćenja i demencije – „Alchajmer vezivanje”, TVC, 2008. godina
ORCA – „Oni nisu izabrali”, CL & TVC kampanja, 2009. godina
„Beli, beli svet” – Film Olega Novkovića, 2010. godina
Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida – „Niste sami”, 2010. godina
ORCA – „Slomljen rep”, OOH kampanja, 2010. godina
Centar za poremećaj pamćenja i demencije – „Alchajmer poljubac”, Print & OOH kampanja, 2010. godina
Savet za ekologiju opštine Stari grad – „Počistite za svojim psom“, 2011. godina
Festival autorskog filma (FAF) – Vizuelni identitet, 2012. godina
„S/Kidanje“ – Tizer kampanja i plakat za film Koste Đorđevića, 2013. godina „Momin krug“ – Manifestacija posvećena književniku Momi Kaporu (2010, 2011, 2012. i 2013. godina)
Udruženje slepih i slabovidih Srbije „Beli štap” – „Kakav je osećaj biti slep”, 2013. godina
„Stil sa stavom Beograda – Bilbord urađen slikarskom tehnikom, jedinstvenu kampanja za Samostalnu zanatsku radnju za izradu kravata „Мaskot”, 2014. godina
Jugoslovensko narodno pozorište (JDP) – Kampanje „pOseti JDP“ i „Drama u taksiju“, 2014. godina
Muzej nauke i tehnike – Kampanja „Samo za radoznale“, 2014. godina
Humanitarna izložba „Home/Hope – Kiša još pada“ za pomoć ugroženima od poplava, 2014. godina
Nagrade/Dodeljena priznanja:
2014 – UEPS: Na tradicionalnoj dodeli godišnjih nagrada Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) agenciji „McCann Beograd” dodelilo je 13 priznanja u različitim kategorijama za kampanje: „Drama u taksiju“ (JDP), „Teren“ (Telekom Srbija), „Može opet“ (Raiffeisen banka), „Samo za radoznale“ (Muzej nauke i tehnike), ručno pravljen bilbord za kampanju „Stil sa stavom Beograda“ (Maskot), humanitarna izložba „Kiša još pada“ (McCann Beograd), „FitCurves“ (FitCurves teretane), mt:s interaktivni Samsung CL (Telekom Srbija) i Domaine Lepovo (Vinarija Tikveš).
2014 – Golden Drum: Srebrna nagrada u kategoriji „Direktnih kampanja“ za kampanju „Drama u taksiju“ (JDP).
2014 – Golden Drum: Zlatna nagrada u kategoriji „Film“ za kampanju „Drama u taksiju“ (JDP).
2014 – BalCannes: Najbolja agencija u regionu na reviji reklamnih kampanja „BalCannes“ na „Weekend Media Festivalu“ po izboru specijalizovanog portala za oglašavanje „Media Marketing“.
2014 – BalCannes: Na reviji najboljih regionalnih kampanja „BalCannes“ na „Weekend Media Festivalu“ u Rovinju u najboljih 25 projekata ušla su tri rada agencije „McCann Beograd“: „Drama u taksiju“ (JDP), „Može“ (Raiffeisen banka) i „Pluća grada“ (MK Mountain Resort).
2014 – Smotra kreativnog stvaralaštva „Snaga kreativnosi“: Najboljom među najboljima proglašena je kampanja „Može“ Raiffeisen banke, koju je žiri ocenio kao najzapaženiju u 2013. godini, a agencija „McCann Beograd” nagrađena je sa još četiri nagrade za kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!” (Telekom Srbija), „Schweppes – Samo za odrasle” (The Coca-Cola Company), „Lav pivo – Mini” (Carlsberg Srbija) i „Može”.
2014 – SoMoBorac: Kampanja „Drama u taksiju“ koju je agencija „McCann Beograd“ osmislila i realizovala za Jugoslovensko dramsko pozorište proglašena je viralnim block buster-om.
2013 – BalCannes: Na reviji najboljih regionalnih kampanja „BalCannes“ na „Weekend Media Festivalu“ u Rovinju izabrano je 25 najboljih kampanja, među kojima su i dva rada agencije „McCann Beograd“: „Može” (Raffaisen banka) i „Lav – Igra & Strast” (Carlsberg Srbija).
2013 – UEPS: Na tradicionalnoj dodeli godišnjih nagrada Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) agenciji „McCann Beograd” dodelilo je 15 priznanja u različitim kategorijama za kampanje: „Keš krediti” (Raiffeisen banka), „Meganet” i „Bezbednost u saobraćaju” (Telekom Srbija), „Pluća grada” (MK Mountain Resort), „McCann slobodnim stilom” (McCann Beograd i Ustanova kulture Gradske opštine Stari grad „Parobrod”), „Kakav je osećaj biti slep” (Udruženje slepih i slabovidih Srbije „Beli štap”) i „Lav – Slava 2013” (Carlsberg Srbija).
2012 – BalCannes: Na reviji najboljih regionalnih kampanja „BalCannes“ na „Weekend Media Festivalu“ u Rovinju u najboljih 25 projekata ušla su tri rada agencije „McCann Beograd“: „Niste sami“ (Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida), „Pranked“ (MTV Adria) i „Plava koverta“ (Delta Generali).
2012 – UEPS: Carlberg integrisana kampanja, Fashion Park Outlet, – „Cigarette kartica“ (Blove Shark), McCann Beograd – 15 godina, Sunoko ambalaža, Christmas autobuska stanica (The Coca-Cola Company), – „Ženska ponuda telefona“, „Unapređena mreža“ i „Novak i prijatelji“ (Telekom Srbija), „Izvini“ (Raiffeisen banka) i Festival autorskog filma.
2012 – Marketinški događaj godine: Nagrada „Punom parom napred” kao najuspešnija agencija u kategoriji „Projektovanje i programiranje tržišnih komunikacija”.
2011 – Cannes Lions: „Bronzani lav“ za kampanju „Niste sami“ (Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida).
2011 – Ads of the World: Golden Award za Print meseca za kampanju „Počistite za svojim psom“ (Savet za ekologiju opštine Stari grad).
2011 – Golden Drum: Shortlist OOH za kampanju „Počistite za svojim psom“ (Savet za ekologiju opštine Stari grad).
2011 – UEPS: „Pranked“ (MTV Adria), „Lav Twist“ (Carlsberg Srbija), „Počistite za svojim psom“ (Savet za ekologiju opštine Stari grad) i „Next Premium“ (Coca-Cola Hellenic Srbija).
2010 – Cresta Festival: Shorlist, ambijentalni OOH za kampanju „White Horse“ (Fabrika akumulatora Sombor).
2010 – Eurobest: Shortlist, Event & Field Marketing za kampanju „Niste sami“ (Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida).
2010 – Ads of the World: Bronze Award za Print oglas meseca za kampanju „Teen mum“ (MTV Adria).
2010 – EFMA/Grand Prix: TVC za kampanju „Stambeni krediti“ (Raiffeisen banka).
2010 – UEPS: mt:s, Schweppes, Kontext, Centar za prevenciju suicida, Bambi, Carlsberg i Delta Generali.
2009 – EFMA: Grand Prix u kategoriji za najbolji TVC „Magični momenti“ (Raiffeisen banka).
2009 – UEPS: Fabrika akumulatora Sombor, Bambi-Banat, Raiffeisen banka, Rosa, ORCA i mt:s.
2008 – Golden Drum: finalist, MTV „Cribs“, TVC.
2006 – Golden Drum: Special mention & finalist: MTV „It was my idea“, TVC.
2004 – UEPS: Kampanja za pozorišnu predstavu „Diplomac“.
2002 – Golden Drum: Finalist, Print oglas „Čvoruga“ (Durex).
Organizaciona struktura:
„McCann Beograd“ čine odeljenje za strateško planiranje, kreativno odeljenje, Client Service odeljenje, odeljenje za digitalni markeing, dizajn studio i odeljenje za Print i AV produkciju.
Chairman „I&F McCann Grupa“: Srđan Šaper
Managing Director „McCann Beograd“: Olivera Perković
Creative Directors „McCann Beograd“: Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić
Strategic Planning Director „McCann Beograd“: Katarina Pribićević
Client Service Directors „McCann Beograd“: Maja Nadeždić i Đorđe Milidžan