Kao i mnogo puta do sada, agencija McCann Beograd angažovala se u pro bono akciji, ovoga puta zajedno sa MRM Beograd, u kampanji za pomoć Udruženju slepih i slabovidih osoba “Beli štap”.
U saradnji sa digitanom agencijom MRM, McCann Beograd je inicirao i realizovao kampanju sa ciljem prikupljanja novca za nabavku neophodnih pasa vodiča za slepe. U cilju stvaranja što efektinijih rezultata,izbor je bila kampanja bazirana na digitalnim kanalima, koja bi se kasnije širila i na ostale medije.
Okosnica akcije bila je sinhronizovano “zamračenje” interneta, sa idejom da se posetioci najvećih srpskih web portala na trenutak navedu da kroz digitalne medije iskuse delić osećaja kako izgleda biti slep.
Potpuno crni takeover baneri iznenada su se sinhronizovano pojavili na velikom broju najposećenijih portala. Uobičajeni sadržaj portala je pretvoren u zbunjujući svet zvukova i čitanih vesti. Koristeći beli štap umesto kursora, posetioci su mogli da dožive sadržaj sajtova lišenih vizuelne komponente.
Konačno, sami baneri su vodili na sajt klijenta, NVO Beli Štap i stranicu koja objašnjava cilj kampanje.
Kao podrška na društvenim mrežama, uz hashtag #belistap pojavili su se crne Instagram fotografije i videi, postovi, crne profilne i cover slike na Facebooku, crni tvitovi, itd.
McCann i MRM su veoma ponosni na ovukampanju iveruju da će cilj akcije brzo biti postignut, pogotovo zato što su prve reakcije javnosti već veoma pozitivne.
Kako je izgledalo “Pomračenje interneta”, možete videti iz videa u prilogu.
Marketing agencije: McCann i MRM Beograd
Klijent: Udruženju slepih i slabovidih osoba “Beli štap”.
Godina: 2013