SUPER BOWL LIV – 15 Najboljih kampanja 2020

0
2271
facebook-group-super-bowl-liv

Super Bowl je Met Gala reklama. Svi žele da ostanu zapaženi. Svaka kompanija želi da njihova reklama bude najgledanija, dopre do što više ljudi i izazove najjače reakcije. Potrebno je da za barem 30 sekundi oduševe mnogobrojnu publiku, koja već godinama ne propušta jedan od najgledanijih događaja. Za sve one koji ne planiraju da se odvoje od svojih pametnih televizora za vreme prenosa, kompanije moraju da budu spremne da ih ubede dovoljno, da ni za vreme reklamnog programa ne skrenu pogled. Zato Super Bowl predstavlja zlatnu prliliku za sve brendove da kroz smešne, interesantne i uzbudljive reklame dopru do gledalaca i učine baš to, motivišu ih da primete i zavole njih i njihove proizvode. Iz tog razloga, svako ko želi da njegova reklama bude viđena, mora da bude spreman da uloži pozamašnu sumu novca, pa tako prema nekim statistikama 30 sekundi prikazivanja košta čak 5,6 miliona, dok neki izdvajaju i do 10 milona za sekunde na ovom poznatom sportskom takmičenju. 

Ove godine, kao i prethodnih, kompanije koriste svoje nepogrešivo tajno oružje – Poznate ličnosti. I ovaj put, tu će biti potpuno novi brendovi, oni koji prikazuju svoje reklame već duže vreme i oni koji su se ponovo uključili u borbu za najbolju Super Bowl reklamu, kako je USA Today laskavo naziva. Biće veoma napeto i neizvesno. Vreme je za igru, ali ne samo na onu koja je na terenu. U nastakvu teksta smo za vas izdvojili jedan deo reklama koji se našao na ovogodišnjem velikom finalu (a sviđaju se i našem profesoru marketinga u sportu sa jedinog fakulteta za sport Unverziteta Singidunum):

Microsoft – Be The One

 

Jaka priča prati reklamu koja će predstaviti “Microsoft” ove godine na velikom finalu. Kejti Suares je prva žena koja se pojavila kao trener neke ekipe koja je došla do finala. Ona je kroz samu reklamu ispričala svoju priču, a “Microsoft” se odlučio da istu podeli i uputi na činjenicu da je dovoljna i jedna osoba da se predrasude sruše i otvore vrata ostalima koji sanjaju svoje snove. 

Google – Loretta

 

Kako bi svojim korisnicima skrenuli pažnju na neke od karakteristika koje ima Google Assistant, kompanija je kreirala reklamu od koje bi i kamen zaplakao. Deka koji se priseća svoje preminule supruge uz pomoć svog Google Assistant.

WeatherTech – Lucky Dog

Iako su primarna delatnost kompanije “WeatherTech” delovi za automobile, njihovo zaštitno lice  godinama je Skaut, pas vlasnika ovog brenda. Pas je u protekloj godini prošao kroz težak period gde se borio sa opakom bolesti i iz koje se izvukao zahvljujući veterinarima sa Univerziteta iz Medisona. Njegov vlasnik, koji je ujedno i vlasnik cele kompanije, odlučio je da za vreme najvećeg sportskog finala, oda počast svima koji su spasili život njegovog ljubimca i pozove gledaoce da doniraju sredstva za kupovinu dodatne opreme samom Univerzitetu.

Amazon Prime Video – Hunters

Amazon Prime Video prikazuje svoju seriju “Lovci” u kratkom spotu od 60 sekundi, a to je emisija o grupi nacističkih lovaca koji pokušavaju da spreče da Četvrti rajh dođe na vlast u Americi 1970-ih.

Hyundai – Smaht Pahk

 

Hyundai se vraća po 12. put sa super reklamom koju je pripremio i ove godine za Super Bowl. Reklama je ispunjena Bostonskim akcentom i sadrži  slavne Bostonske ličnosti glumci: Kris Evnas, Džon Krasinski, Rejčel Drač i Dejvid Ortiz. 

Walmart – Famous Visitors

“Walmart”, kao jedan od najpoznatijih američkih lanaca prodavnica, ove godine se odlučio da napravi reklamu i poveže junake iz svemira sa nabavkom namirnica iz njihovih objekata. U par sekundi, uspeli su da pored ostalih, spoje i junake iz filmova “Zvezdane staze”, “Osvetnici”, “Čuvari galaksije”, koji su se uputili na Super Bowl, a pre toga svratili do njih.

Jeep – Groundhog Day

 

Jeep je povodom Groundhog dana, prikazao 60-sekundnu reklamu.

Snickers – Snickers Fix the World

Izgleda kao da u zadnje vreme Zemlja nikako da predahne od svih problema koje joj ljudi zadaju. Svi znaju da se problemi najbolje rešavaju uz pomoć slatkiša, a jedan od vernih saveznika je ni manje ni više nego Snikers. Tako su njeni stanovnici došli na ideju da Zemlji daju Snikers kako bi što pre rešila probleme koji je muče.

Kia – Tough Never Quits

 

Proizvođač automobila Kia je odigrao svoju ulogu u spotu koju je producirao David & Goliath, a u kojem je Džoš Džejkobs , koji trči unazad i govori mlađem sebi nekoliko reči inspiracije.

Mountain Dew – Zero Sugar

 

Isijavanje – ista poznata scena 30 godina kasnije sa malo drugačijim krajem. Na ovom projektu su zajedno radili čuveni Brajan Kranson i Trejsi Elis Ros kako bi nas na jedan komičan način upoznali sa novom verzijom Mountain Dew-a bez šećera.

 OLAY – Make Space For Women 

 

Poznate žene kao što su komičarka Lili Sing, astronaut Nikol Stot, novinarka Kejti Kurik, glumice Bizi Filips i Taraž P. Henson odlaze na misiju “Napravite mesta za žene”. Za svaki tvit koji sadrži #MakeSpaceForWomen, kompanija donira jedan dolar Girls Who Code.

Tide – #LaundryLater

Izraz ‘ iznošenje prljavog veša ’ obično znači da ćete o nekoj osobi čuti nešto što ne bi trebalo, ali to ovde nije slučaj. Glumci Čarli Dej I Emili Hempšir su seli sa druge strane naših malih reklama i pokazali nam nešto svog prljavog veša.

Porsche – The Heist

 

“Porsche” je za ovogodišnji Super Bowl spremio kratki video koji više nalik akcionom filmu nego klasičnoj reklami. Šta se desi kada neko ukrade auto iz muzeja Poršea u Štutgartu? Ostali izloženi modeli se takođe uključuju u poteru za ukradenim automobilom, a gledaocima ostaje jedino da se prepuste gledanju trke po ulicama Nemačke sa najlepšim modelima ovog brenda.

Facebook – Ready to Rock?

 

Facebook ove godine debituje sa reklamnim spotom od 60 sekundi koji promoviše svoju grupu i glumce Kris Roka i Silvester Stalona. Facebook ovom reklamom pokušava da obnovi poverenje potrošača koje je jednim delom poljuljano nakon niza grešaka u toku godine.

Quicken Loans –  Rocket Mortgage with Jason Momoa

 

#getcomfortable je slogan ove reklame u kojoj smo imali priliku da vidimo slavnog glumca Džejsona Momou kako se opušta u udobnosti svoga doma.

Sada kada je veliko finale završeno, možemo da sumiramo celokupni događaj upotpunjen sa reklamama koje su ga i ove godine učinile zanimljivijim. Da li su kompanije ispunile svoje ciljeve i ovim reklama podstakle milionsku publiku da zavole njihove brendove, ostavljamo njima da procene. Nas su reklame zabavile i ostaje nam da uživamo u njima do sledeće godine, kada se nadamo još kreativnim idejama.

 

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.