Retrospektiva projekta Reklamondo

0
884
reklamondo 2023

Advertajzing portal Lumiere.rs je nastao sa idejom da na jednom mestu prikaže radove marketinških agencija iz Srbije i sveta te je osnovni motiv osnivanja portala ljubav prema reklamama i advertajzingu. U skladu sa istom filosofijom, nastao je i Reklamondodogađaj koji organizuju Lumiere praktikanti, a posvećen je najboljim reklamnim, kreativnim rešenjima u marketing industriji.

Davne 2011.godine Lumiere praktikanti održali su svoj prvi Reklamondo, aod tada tradicionalno, svakog maja, u zgradi Univerziteta Singidunum održava se ova reklamna manifestacija, sa izuzetkom održavanja za vreme poslednje svetske pandemije koja je ceo svet stavila na „stand by“. Zato ćemo se u ovom tekstu podsetiti prethodnih Reklamonda, i time napraviti uvertiru i na velika vrata vratiti ovaj događaj. Reklamondo 2023 održaće se poslednje nedelje maja (više o tome saznaćete kroz naredne tekstove) a u ovom tekstu prisetićemo se kako je to do sada izgledalo.

Reklamondo je namenjen svima koji žele da se bave, ili se već bave, marketingom i biznisom kao i svim ljubiteljima dobrih reklama. Struktura samog događaja je takva da se on sastoji iz dva segmenta – edukativnog i zabavnog. U edukativnom smislu, svake godine na Reklamondu imate priliku da čujete neke od predavača, koji kroz lični primer prenose svoje iskustvo i govore o profesionalnim uspesima, padovima, strategijama, motivaciji… i mnogim drugim temama. Čućete mnogo informativnih, autentičnih i  inspirativnih predavanja i sigurno izaći sa poukom više. U tabeli ispod, hronološkim redom, možete videti ko su to bili predavači na Reklamondu.

GodinaPredavači
2011Jasmina Borović, marketing agencija Grey Predrag Pedja Milićević, pedya.rs
2012Vladimir Čeh, osnivač i predsednik Upravnog odbora (ne)Vladine organizacije „Odgovornost
Nevena Milanović, Account Manager u agenciji Pioniri Communications
Ivan Živković, Managing & Creative Director u agenciji  Pioniri Communications
2013Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketing agencije Communis DDB Srđan Mihajlović, kreativni direktor marketing agencije Grey
2014Vojislav Voja Žanetić, scenarista, pisac, kolumnista
2015Tatjana Vojtehovski, vlasnica agencije za PR i marketing Wojtehovski Communications Milan Prodanović, “idea maker” u agenciji IDEA Plus Communications
2016Andreja Milkić, Account Director u agenciji Leo Burnett Beograd Srđan Erceg, osnivač marketinške agencije HUGE Media
2017Anja Radulović, Creative Director u agenciji Leo Burnett Beograd Maja Rakovic, vlasnica i glavna urednica Naxi radija Aleksandar Milojević, Strategic Planner u agenciji McCann Beograd Vladimir Vuković, Copywriter u agenciji McCann Beograd
2018Vladimir Mitrović, Creative Director u agenciji Ovation BBDO Nikola Radojčić, grafički dizajner i jedan od kreatora brenda DechkoTzar
2019Nemanja Maraš (fotograf) i Miloš Maksimović (voditelj), sa projekta Mogu ja to sam Dušan Simić, strateški planer u marketing agenciji Communis DDB

U zabavnom segmentu, Reklamondo organizatori trude se da vam iz godine u godinu prikažu neke od reklama koje zaslužuju i privlače najviše pažnje. Razliku ne pravi da li su u pitanju duhovite, dubokoumne, intrigantne, emotivne… jedno je sigurno – ovaj segment ne ostavlja ravnodušnim. U nastavku delimo sa vama par takvih reklama, koje su se našle na događajima prethodnih godina.

Nort Beer – Photoblocker (2011)

Jarlsberg – Compromises (2015)

Banca Intesa – Intermezzo Keš load (2014)

Jelen pivo – Naša stvar (2014)

Swedish Tourist Association – The Swedish Number (2016)

Febelfin (Belgian Financial Sector Federation) – Amazing Mindreader (2012)

Nijedan projekat, pa tako i Reklamondo ne bi bio moguć i potpun bez svojih prijatelja. Prvenstveno je tu Univerzitet Singidunum, koji predstavlja i mesto održavanja samog događaja. Svake godine, prijatelji događaja su takođe i domaće i svetske kompanije iz konditorske industrije, industrije bezalkoholnih pića i ostale kompanije prehrambene industrije, uz čije proizvode, prisutna publika ima mogućnost da se osveži u pauzama programa,a neretko i da isproba proizvode iz najnovije ponude mnogih brendova.

Nakon ovog retrospektivnog pregleda, nadamo se da smo vas zainteresovali da u budućnosti pratite rad Lumiere-a, Reklamonda i da ćemo se već u maju videti u što većem broju!

Tekst napisala: Tina Jovanović
Godina: 2023

Ukupna ocena 4.71 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.