Održan Reklamondo 2017

0
1686

U utorak 23.maja održan je Reklamondo 2017. Bilo nam je zadovoljstvo da šesti put po redu okupimo sve ljubitelje advertajzinga i marketinga na jednom mestu.

Pored dva bloka najboljih reklama iz prethodnog perioda, čast nam je što smo imali priliku da ugostimo sjajne gostujuće predavače.

rsz_dsc_5356Prvi deo Reklamonda 2017 otvorila je Anja Radulović, creative director agencije Leo Burnett Beograd, koja je predavanje započela objašnjavajući koliko je nekada teško doći do prave ideje iz koje će se izroditi fenomenalna kampanja. Naš prvi gostujući predavač podelio je sa nama kako nastaju i šta je neophodno za kreiranje najboljih kampanja. Kroz zanimljive primere Anja Radulović prikazala je koji su to koraci u kreiranju kampanja i koliko je bitan značaj viralnosti.

Nakon zanimljivog prvog predavanja, na scenu je stupio naš drugi gostujući predavač  – Maja Rakovic, vlasnica i glavna urednica Naxi radija, koja je na samom početku provela sve posetioce kroz istoriju radija i koliko je bilo teško izboriti se da radio opstane kao medij.

rsz_dsc_5374

Naša gošća je predstavila radijske reklame kao moćno oružje advertajzinga i marketinga, a posetioci su imali priliku da se sami u to uvere kada im je u jednom trenutku zatražila da zatvore oči i odslušaju najbolje radijske džinglove. Pored toga, svi prisutni su imali priliku da saznaju kako se formatira radijski program i još mnogo toga.

Kada je završeno izlaganje naša prva dva predavača, usledio je blok najboljih reklama. Posetioci su imali priliku da uživaju u najkreativnijim i pažljivo odabranim reklamama.

rsz_marbo_2 (1)

Ubrzo posle kratke pauze usledilo je još jedno interesantno predavanje koje su zajedno održali Aleksandar Milojević, strategic planner i Vladimir Vuković, copywriter iz agencije McCann Beograd. Na samom početku, na duhovit način su prikazali kako izgleda saradnja između kolega na različitim pozicijama.

rsz_dsc_5381

Nakon toga, zajedničkim snagama objasnili su šta znači dobra reklama i kako izgleda kreiranje kampanje iz dva različita ugla – dve različite pozicije u agenciji. Na primeru Lav piva, Jugoslovenskog dramskog pozorišta i Mini plazme objasnili su kako su nastale reklame i šta je bilo neophodno za njihovu realizaciju.

Nakon završenog poslednjeg predavanja, za sam kraj posetioci su imali priliku da uživaju u još jednom bloku pažljivo odabranih reklama.

rsz_vodavoda

Za kraj, želimo da se zahvalimo našim prijateljima projekta, kompanijama Marbo i VodaVoda koji su podržali ceo projekat i rad mladih studenata. Veliko hvala i našim gostujućim predavačima Anji Radulović, Maji Rakovic, Aleksandru Milojeviću i Vladimiru Vukoviću, našim mentorima Maji Obradović i Stefanu Joksiću koji su uvek bili tu za nas i spremni da pomognu u svakom trenutku, kao i našem profesoru Slavku Alčakoviću koji nas je pripremio, naučio i pomogao u realizaciji projekta i naravno svim našim kolegama, profesorima i gostima koji su izdvojili deo svog vremena i bili deo našeg Reklamonda 2017.

rsz_img_7664

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.