Noć Reklamoždera 2012

0
621
noć reklamozdera 2012

supermarketI konferencija za štampu za predstojeću Noć Reklamoždera je odličan provod! Jedan od najzanimljiviji restorana u gradu,  Supermarket, je i ove godine bio divni domaćin ove konferencije. Od interesantnih i humorističnih predmeta, kao na primer kuhinjske rukavice sa vereničkim prstenom (ironija, sarkazam i/ili realnost?) odvukli su nas prvi tonovi violončela Jelene Mihailović  koji su označavali početak.

Predstavnici ovog miksa karnevala i bioskopa, kako su nazvali Noć Reklamoždera, zagolicali su nam maštu detaljima o čarobnoj noći reklama. Ove godine u šestočasovnom putovanju kroz svetsku kreativnost predstaviće nam se 289 reklama iz 50 zemalja sveta. U tom okviru očekuju nas i najnovije kampanje prestižnih brendova Armani i Chanel, serijal reklama iz ratnog perioda, iz perioda 60tih godina i naravno, najbolje domaće reklame. Iz konkurencije od 30 domaćih reklama na vrh liste, samo na osnovu glasova publike, dospele su:

SBB: prosto k’o pasulj

 

MTS: Novak i prijatelji

 

DIS: Kupuj domaće u domaćoj trgovini

 

Grand kafa: Šoljice

 

IDEA: Kad imaš IDEU imaš sve

Sportingbet.rs: Neodoljiva ponuda

Knjaz Miloš: Voda koju voliš

 

Schweppes: Boss

 

 

B92: Siti i vitki

 

Imlek: Moja kravica uz mene svaki dan

 

Situacija se može promeniti lako ako glasate za svog favorita na www.nocreklamozdera.com i na taj način podstaknete putovanje domaće kreativnosti. A možda baš Vama Noć Reklamoždera uzvrati nagradom – putovanje u Rim, koju je pripremio Top Travel Centar.

Nagrada će biti za sve, a kao prestižnu nagradu izdvajamo „Brend Srbija“, koju će uručiti generalni pokrovitelj ovog događaja – kompanija mt:s, brendu koji je doprineo promociji Srbije na najbolji mogući način i dao podsticaj domaćoj kreativnosti. Tu je i nagrada „Grand Slam“ za izuzetan doprinos razvoju srpskog i reginalnog advertajzinga, koju će ove godine ponosno poneti gospodin Srđan Šaper.

Za sve zainteresovane, tu je i izbor za Lice reklame koje organizuje Model Scouting Office, za koje se možete prijaviti do 20.12. na www.nocreklamozdera.rs ili na oficijalnom sajtu agencije.

Tema 13. beogradske mt:s Noći Reklamoždera je MIDNIGHT MADNESS – svetska košarkaška atrakcija nastala 1999 godine u Londonu kao takmičenje koje traje celu noć, mix košarke, uličnog basketa, pozitivnih vibracija i zakucavanja, sve u cilju sprečavanja kriminala. A kada se na to doda i sjajna muzika u okviru DJ session Beat Maniacs i gosti iznenađenja, fenomenalna zabava je zagarantovana.

Uzbuđenje raste, atmosfera se polako zahuktava, mi trčimo po karte .

Vidimo se 22.12.u SAVA CENTRU u 20:30h na jedinstvenoj, šarenoj, kreativnoj, vedroj, pozitivnoj, čarobnoj Noći Reklamoždera.

 Tekst napisali: Milena Grahovac, Marija Ćurdić i Milan Predojević
Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.