“Politika se često kod nas svodi na to da ubeđuješ ljude da je bolje da si zdrav, srećan, bogat i optimista, nego da si bolestan, bez para, nesrećan”, kaže jedan od pionira advertajzinga u Srbiji.
U pitanju je Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketing agencije Communis . Agencija Communis , jedna od vodećih marketinških agencija u Srbiji i regionu, od 2010. godine član je DDB-a, vodeće mreže u oblasti komunikacija u svetu, i posluje kao njen strateški partner na ovim prostorima.
Ivan Stanković,čovek koji se bavi idejama, inicira ih i kreira, napisao je i jednu veoma duhovitu, poučnu i gorko iskrenu knjigu “Osnovi kakodalogije”.Stanković se Kakodalogijom može samo ponositi, takođe i njegove kolege iz bujne privredne grane, dok onima koji tek ulaze u reklamni biznis ovo može biti više nego korisno gradivo. Ono što unutra piše se ne učina fakultetima, onlajn kursevima ili publikacijama.
Pouke iz „Osnova kakodalogije:
* Čim dobiješ nagradu, odmah je zaboravi.Ali je prvo dobij.
* Uspesi se stvaraju tamo gde drugi nisu videli šanse.
* Pokušaj da uskladiš tip čoveka sa tipom posla i pola posla si završio.
* Za hrabrost je bitan tajming
* Bolje je postavljati granice, nego podvlačiti crte.
* Kad sedneš u pogrešan voz, sve su stanice pogrešne.
* Ako imaš problem koji može da se reši novcem, to nije problem.
* Dobrog i pametnog možeš da naučiš bilo čemu, glupog ne možeš da naučiš da bude pametan, lošeg da bude dobar
Gospodin Ivan će, 22.maja 2013.godine (18h), na Univerzitetu Singidunum (nova zgrada – Kumodraška 261), gde se održava po treći put Reklamondo, biti počasni gost kao i predavač. Tema predavanja se zove E-dvertising, odnosno, kako sve ovo što nam se dešava utiče na budućnost reklame i može vam otvoriti neke ideje i za buduće karijere. Od njega možete očekivati i dosta zanimljivih, interesantnih kao i pametnih stvari o advertajzingu, a između ostalog i dosta smeha. Jedan od najuspešnijih srpskih marketing menadžera podeliće sa studentima i ostalim gostima svoja iskustva.
Dođite na Reklamondo i odlušajte Ivanovo predavanje, nećete zažaliti!
Tekst napisala: Jovana Petrović
[…] upotpuniti ovaj događaj svojim zanimljivim predavanjima iz oblasti marketinga i advertajzinga su Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketing agencije Communis DDB i kreativni direktor marketing agencije Grey […]