David Ogilvy – Kako da postaneš dobar pisac reklama

0
1276

Osnivač poznate advertising agencije napisao je fenomenalno uputstvo na temu

„Kako da postaneš dobar pisac reklama“

Ogilvy & Mather advertising agencija David Ogilvy objavila je uputstvo od 10 izvanrednih VEŠTINA ZA PISANJE.

Poznat kao „Otac advertisinga“, Ogilvy se osigurao da svi zaposleni u njegovoj kompaniji znaju da mogu napredovati samo ako je njihovo pisanje oštro, jasno i precizno.Kao što je Ogilvy rekao „Ljudi koji dobro razmišljaju, dobro i pišu“.

Sledi spisak 10 stavki koje su ranije ovog meseca objavljene na Twitter nalogu Ogilvy & Mather, iz kojih možemo nešto i da naučimo.

U osnovi, svako, bez obzira vrstom posla kojom se bavi, može naučiti iz

                  Kako pisati?

    • Što bolje pišeš, dalje ćeš dogurati u Ogilvy & Mather
    • Ljudi koji razmišljaju dobro, dobro i pišu
    • Dobro pisanje nije nešto sa čim se čovek rađa
    • Moraš da naučiš da dobro pišeš

Sledi 10 saveta:

  1. Pročitaj knjigu o pisanju autora Roman-Raphaelson. Pročitaj je tri puta!
  2. Piši kako pričaš. Prirodno.
  3. Koristi kratke reči, kratke rečenice i kratke pasuse.
  4. Nikada ne koristi žargonske reči kao što su konceptualizacija, demasifikacija, sa stavom i osuđivački.
  5. Nikada jednu temu ne piši više od 2 strane.
  6. Proveri svoja citiranja
  7. Nikada ne šalji pismo ili uputstvo istog dana kad si ga i napisao. Pročitaj ga sledećeg jutra naglas – I onda ga prepravi.
  8. Ako je nešto bitno, pitaj saradnika sa ciljem da ga poboljšate.
  9. Pre slanja Vašeg pismaili uputstva, potrudite se da bude kristalno jasno to što želite da primalac pisma ili uputstva uradi.
  10. Ako želite AKCIJU, ne pišite. Idite i kažite zaposlenom šta želite.

 

 David Ogilvy

Autor: Jovana Petrović

Izvor: http://www.businessinsider.com

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.